مقاله ای کامل درباره ی شيطان پرستي در ايران {بخش دوم}
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

 

 

اينترنت

اينترنت به خاطر آن كه رسانه‌اي با قابليت فعاليت‌هاي زيرزميني است و رديابي و شناسايي كاربران در آن عملا غيرممكن است به يكي از رسانه‌هاي اصلي شيطان‌گرايان تبديل شده و بيشتر گروه‌هاي شيطاني براي تبليغات و بحث و گفتگو از آن استفاده مي‌كنند.

گروه‌هاي شيطان‌پرست در داخل كشور، وبلاگ‌ها و سايت‌هاي مختلفي را راه‌‌اندازي كرده‌اند كه از طريق آن به تبادل اطلاعات مي‌پردازند.

عموم گروه‌‌هاي بلك‌متال از طريق اينترنت به تبليغ گروه خود مي‌پردازند، يا موسيقي خود را از اين طريق در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌دهند. همچنين همه برنامه‌ها يا ميتينگ‌ها از طريق اينترنت تنظيم مي‌شوند.

ارتباط با كليساهاي شيطاني يا شيطان‌پرستان خارجي يا ساير گروه‌هاي متال ديگر نيز از همين طريق صورت مي‌‌پذيرد.

لباس و زيورآلات

لباس‌هاي گروه‌هاي متال يا گروه‌‌هاي شيطاني داراي لوگوي گروه‌هاي موسيقي متال يا نشانه‌هاي معروف فرقه‌هاي شيطاني مانند پنتاگرام، صليب برعكس، 666 و... مي‌باشد.

اين لباس‌ها از خارج از كشور، مثلا از دبي يا تركيه وارد ايران شده و توسط تعداد خاصي فروشنده لباس كه كار اصلي آنها فروش اين لباس‌ها مي‌باشد، به فروش مي‌رسد.

فروش اين لباس‌ها با توجه به اين كه محدوديت‌هاي زيادي براي دسترسي به آنها در داخل وجود دارد، براي فروشندگان سودآور مي‌باشد. لباس‌ گروه‌‌هاي شيطاني معمولا به رنگ سياه بوده و به صورت تي‌شرت و شلوار تنگ و چسبان مي‌باشد.

كفش پسران به صورت پوتين و دختران به صورت چكمه‌هاي چرمي با ساق‌هاي بلند است. كفش‌هاي غيرپوتين نيز به صورت يك لنگه قفل و يك لنگه كليد نيز است.

در بين آرايش‌ها معمولا آرايش و ميكاپ به شكل تيپ جنس مخالف ديده مي‌شود، مثلا در مورد مو، پسران مانند دختران و دختران مانند پسران آرايش مي‌كنند.

زيورآلات

زيورآلات مورد استفاده جوانان علاقه‌مند به صورت انگشتر تك‌بند يا تمام بند، انگشترهاي اسكلتي، گردنبند، لب‌گير، دستبند يا مچ‌بندهاي چرمي، دستبندهاي تيغ‌دار، لنزهاي چشمي شيطاني، گوشواره و... است.

اين انگشترها معمولا داراي جنس نقره و به شكل علائم شيطاني يا علائم و لوگوي گروه‌هاي شيطاني و يا علائم اسكلتي و وحشتناك مي‌باشد كه معمولا به شكل الهه‌هاي شيطاني هستند.

اين زيورآلات عمدتا توسط فروشندگان اجناس نقره در كشور به فروش مي‌رسند و معمولا مغازه‌هاي خاصي اقدام به فروش آنها مي‌كنند.

لازم به ذكر است كه بيشتر فروشندگان با آگاهي قبلي اقدام به فروش اين لباس‌ها يا علائم مي‌كنند و تنها عده كمي از آن آگاهي ندارند، چرا كه به مرور زمان فروشندگان در تماس با خريداران، آنها و گرايشاتشان را خواهند شناخت.

عده‌اي از اين فروشندگان گاه حتي از مشتريان خود سفارش ساخت علائم خاص يا خريد لباس با فرم‌هاي خاص را نيز دريافت مي‌كنند. البته تعدادي مغازه خياطي نيز وجود دارند كه با دستگا‌‌ه‌هاي كامپيوتري خود علائم و نشانه‌ها يا كلمات و لوگوهاي خاص را روي لباس مشتريان مي‌دوزند.

آرايشگاه‌ها

در خارج از ايران و در كشورهاي غربي، كلوپ‌‌هاي خاصي هستند كه اقدام به ميكاپ و آرايش‌هاي شيطاني مي‌كنند. گاه اين آرايش‌ها ساعت‌ها طول مي‌كشد. كارشناسان در بررسي اين تيپ‌ها و مدل‌ها به آنها زيبايي‌شناسي شيطاني مي‌گويند كه منظور آرايش به صورت هر چه زشت‌تر شدن مي‌باشد.

در ايران در حال حاضر تعدادي آرايشگاه‌هاي زيرزميني در اين زمينه فعال هستند. مدل موي شيطاني در ايران فعلا به صورت موي خيلي بلند يا بدون مو (طاس)‌ است. عده‌اي از جوانان علائم شيطاني را روي سر خود به صورت منفي و مثبت درمي‌آورند. در تيپ‌هاي شيطاني مدل مو، لباس، كفش و زيورآلات حتما بايد با هم هماهنگ باشند، مثلا در مورد لباس، اگر لباس به جاي تنگ بودن گشاد باشد از تيپ متال وارد تيپ رپ مي‌شويم.

در حال حاضر عده قابل توجهي از جوانان از مدل‌هاي شيطاني مانند موهاك، قارچي، طاووسي و... استفاده مي‌كنند ولي چنانچه آنها از نظر لباس نيز تيپ‌هاي شيطاني نداشته باشند، نمي‌شود به آنها شيطان‌پرست اطلاق كرد، چرا كه در حال حاضر عده‌اي از جوانان كه ممكن است اصلا گرايشات شيطاني نداشته باشند از اين مدل موها جهت جلب توجه و... استفاده مي‌كنند .

محصولات صوتي و تصويري شيطاني

همان‌طور كه قبلا هم به آن اشاره شد آنچه بيش از همه يك شيطان‌پرست يا متال‌باز را در بين همگروهان خود قدرتمند مي‌سازد، ميزان آرشيو سي‌دها يا دي‌وي‌دي‌هاي صوتي و تصويري اوست. معمولا متال‌بازها خساست بسياري در دادن مجموعه‌هاي موسيقيايي يا مستندات شيطاني خود به يكديگر دارند، مخصوصا اگر آن كليپ يا برنامه، كمياب نيز باشد. اين محصولات يا از طريق ماهواره، يا از طريق كشورهاي همسايه، يا از طريق دانلودهاي اينترنتي به دست علاقه‌مندان مي‌رسد.

تعد‌ادي از اين سي‌دي‌ها به صورت آزاد در فروشگاه‌هاي سطح كشور به فروش مي‌رسند و تعدادي از آنها كه داراي جنبه‌هاي منفي‌تري هستند، به صورت دست به دست يا از طريق فروشندگان خانگي به فروش مي‌رسند.

در بين اين محصولات معمولا سي‌دي‌هايي از تصاوير مستند جنايات ديكتاتورهاي بزرگي مانند هيتلر يا صدام حسين نيز به چشم مي‌خورد يا در اين فيلم‌ها تصاوير چندش‌آور قربانيان حوادث و سانحه‌‌هاي مرگباري كه خشونت در آنها موج مي‌زند مانند صحنه‌هايي از كشتار و شكنجه‌ها يا اعدام‌هاي جنگي، يا تجاوزهاي خشن، آزار حيوانات و... به وفور يافت مي‌شود.

هاليوود و شيطان‌پرستي

در تاريخ سينما فيلم‌هاي متعددي در مورد شيطان‌پرستي، گروه‌هاي ضدزن، خون‌آشام‌ها، مرده‌خوارها و... ساخته شده است. براي بعضي هميشه اين معما بوده است كه آيا اول چنين گروه‌هاي شيطاني وجود داشته‌اند و بعد از روي آنها فيلم ساخته شده است يا اول چنين فيلم‌هايي ساخته شده است و بعدا چنين گروه‌هايي به وجود آمده‌اند. از فيلم‌هاي مطرح كار شده در گذشته مي‌توان به دروازه نهم، بچه رزماري و دراكولاي برام استوكرز يا از مدل‌هاي قديمي‌تر آن به نمايشنامه‌هاي فاوست، دكتر فاستوس و... اشاره كرد.

در حال حاضر در هاليوود فيلم‌هاي شيطاني متعددي ساخته مي‌شوند كه موضوع عمده آنها سكس و خشونت است. در اين فيلم‌، شكنجه، تجاوز، سنگدلي و بي‌رحمي موج مي‌زند. در كنار آن فيلم‌هايي با موضوع مرده‌خواري، خونخواري و... ساخته مي‌شوند كه مخاطب اصلي آنها علاقه‌مندان به موسيقي متال و گروه‌هاي شيطاني هستند.

براي مثال مي‌توان به فيلم هشت ميليمتري فيلم‌هاي اره اشاره كرد كه موضوع اصلي آنها خشونت و تجاوز است. ادامه ساخت اين فيلم‌ها گاه به شماره‌هاي 4 و 5 مي‌رسند. براي مثال به طالع نحس 3 يا اره 5 مي‌توان اشاره كرد.

آنتوان لاوي قبلا در فيلم بچه رزماري بازي كرده بوده و در دهه اخير نيز فيلم مستندي با عنوان شيطان سخن مي‌گويد از او ساخته شده است.

در حال حاضر بسياري از گروه‌هاي شيطاني درباره گروه خود فيلم سينمايي ساخته‌اند و بسياري از كارگردانان با امكانات زياد در خدمت آنها براي ساخت كليپ‌هاي پرخرج شيطاني هستند. گاه ساخت يك كليپ چند دقيقه‌اي با قيمت ساخت يك فيلم سينمايي تمام مي‌شود.

براي مثال مي‌توان به كليپ‌هاي مرلين منسون اشاره كرد كه در نهايت ظرافت‌هاي برنامه‌سازي و كارگرداني ساخته شده‌اند. در حال حاضر بسياري از گروه‌هاي شيطاني، آهنگساز فيلم‌هاي مطرح جهاني هستند. براي نمونه مي‌توان به فيلم ماتريكس يا بزرگراه گمشده اشاره كرد كه آهنگسازي آن توسط مرلين منسون كار شده است.

در حال حاضر موسيقي‌ سكانس‌ها يا فيلم‌هاي ترسناك و دلهره‌آور عموم فيلم‌ها توسط شيطان‌پرستان ساخته مي‌شود. در داخل كشور خودمان ايران هم موسيقي سريال‌هايي با موضوعات شيطاني توسط آهنگسازان موسيقي متال كار مي‌شود و در داخل سريال‌هايي كار شده‌اند كه مانند برنامه‌ها و فيلم‌هاي غربي در ترويج شيطان‌گرايي موثر بوده‌اند.

در اروپا نوعي تفكر از طريق اين فيلم‌ها به مردم تزريق شده است كه ترويج شيطان‌گرايي پرخطر است. آن تفكر به اين صورت است كه شيطان در جهت دخالت در امور روحي و مادي داراي قدرت‌هاي زيادي است. مثلا قادر است در جسمي حلول يا تناسخ داشته باشد يا اين كه مي‌تواند اجسام را به حركت درآورده و در زندگي عادي مردم دخالت كند. طبق احكام اسلامي شيطان فقط توانايي وسوسه كردن انسان را دارد و بس.

اما در  برخي فيلمها كه در چند سال گذشته  پخش شده‌اند به نوعي اين تفكر غلط را به مخاطب القاء كرده‌اند كه شيطان قادر به دخالت يا تغيير در امور مادي است.

در فيلم‌هاي غربي اين نگرش كه تا حدودي با تفكر مسيحي نيز همخواني دارد به تماشاگر القاء مي‌شود و اين خود زمينه‌ساز گرايش به شيطان جهت در امان بودن از او يا كسب قدرت از او است.

از نمونه فيلم‌هاي غربي در اين زمينه مي‌توان به فيلم «كنستانتين» يا فيلم «جن‌‌گير» اشاره كرد كه هر دو از تلويزيون يا آنونس‌هاي متعدد پخش شده‌اند.

پراكندگي جغرافيايي گروه‌هاي شيطاني

علاقه‌مندان به موسيقي بلك متال يا گروه‌هاي شيطان‌پرست عموما در مناطق يا استان‌هايي از كشور بيشتر از جاهاي ديگر تمركز جمعيتي دارند، حتي اين مساله درباره پاتوق ها نيز صادق است.

اين گروه‌ها در بين ارامنه و مسيحيان در قياس با اديان ديگر در ايران از جمعيت قابل توجهي برخوردار هستند.

در اين مناطق گروه‌هاي ضدمسيحي كه خود را با نام آنتي كريست معرفي مي‌كنند، ديده مي‌شوند. اين گروه‌ها در مناطقي كه سكونت دارند بر جوانان ديگر تاثير‌گذار هستند. به شكلي كه در مجاورت آنها عده‌اي از جوانان اديان ديگر نيز خود را آنتي‌كريست يا ضد مسيح معرفي كرده و با آنها همفكر مي‌شوند.

در داخل كشور و حتي در دنيا مي‌توان گفت كه گروه‌هاي ضدزرتشتي يا ضد يهودي وجود ندارند. البته در دنيا گروه‌هاي ضداسلامي نيز وجود دارند كه نسبت به گروه‌هاي ضدمسيحي بسيار كم تعداد هستند.

هدف از بيان اين مطلب اين است كه شيطان‌پرستان و كلا ساير گروه‌هاي منحرف در كشور داراي پاتوق‌هاي خاص و ويژه‌اي هستند كه اين نكته خود بيانگر انتقالي بودن گرايش به اين جريانات است، به شكلي كه جوانان آن را با همنشيني و مجاورت با دوستان و همسالان خود به يكديگر انتقال مي‌دهند و معمولا در بين اين جوانان گرايش ذاتي يا استعدادي براي جذب به اين گروه‌ها وجود ندارد.

اقدامات و مراسم گروه‌هاي شيطان‌پرست در داخل كشور

در بين اين گروه‌ها رفتارهاي عمومي مختلفي شايع هستند، بعضي از اين رفتارها حالت فردي، بعضي حالت جمعي و بعضي از آنها مشخص نيستند كه به صورت فردي يا جمعي انجام مي‌شوند.

عموم رفتارها در ابتدا از جديتي برخوردار نبوده و به خاطر جلب توجه صورت مي‌گيرند ولي در ادامه با استمرار و تكرار، حالتي جدي به خود مي‌گيرند و خطرناك مي‌شوند.

بعضي از رفتارها در علاقه‌مندان در حالت باور و اعتقاد وجود داشته و كمتر عملي مي‌شوند و معمولا در حالت شايعه قرار دارند و حتي ما نمي‌‌دانيم كه آيا اين رفتار توسط آنها به انجام رسيده يا نه و اگر انجام شده چند بار بوده و چقدر شيوع داشته است.

چيزي كه مسلم است اين است كه اين رفتارها در بيشتر اين جوانان مشترك است و همه از اين رفتارها صحبت به ميان مي‌آورند. معمولا شايعات مشترك هستند و عده زيادي ادعا دارند كه اين رفتارها را از خود بروز داده‌اند يا از ديگران ديده‌اند.

به طور كلي اقدامات و رفتارهاي زير در بين شيطان‌‌گرايان عموميت دارد:

1 - بي‌اعتقادي به خدا، دين، آخرت، پيامبران و ...

2 - اهانت به كتب مقدس و مخصوصا كتاب انجيل كه معمولا آن را يا پاره مي‌كنند يا مي‌سوزانند و ...

3 - اهانت به علامت‌ها يا اشياء يا اماكن مقدسه، مثلا برعكس كردن صليب حضرت مسيح يا اهانت به قبله‌گاه مسلمين يا نوشتن جملاتي روي كليساها و...

4 - اغفال دختران با اقدام به آزار و  و اذيت و رابطه جنسي همراه با خشونت با آنها به خاطر عقايد ضد زني و ابرمردي.

عده زيادي از اين گروه‌ها با خشم زياد اعلام مي‌كنند كه از زن‌ها متنفرند و هيچ رابطه‌اي با آنها بجز خشونت يا تجاوز نمي‌توانند داشته باشند. عده‌اي از آنها معتقد هستند كه زنان موجوداتي پست و ضعيف هستند كه فقط جهت ارضاي غرايز مردان آفريده شده‌اند و نبايد بيش از اين به آنها بها داد.

در موسيقي بلك متال گروه‌هاي زيادي وجود دارند كه بر ضد زنان شعر مي‌سرايند يا آهنگ يا كليپ مي‌سازند. در اين كليپ‌ها به وحشيانه‌ترين شكل ممكن به زنان توهين شده و آنان را مورد آزار و اذيت قرار مي‌دهند.

به خاطر همين تفكرات در اين موسيقي است كه در غرب هرجا دختر يا زني مفقود مي‌شود يا مورد تجاوز يا قتل قرار مي‌گيرد ابتدا شيطان‌پرستان و متال‌بازها را مقصر مي‌دانند.

در غرب شايع است كه شيطان‌پرستان جهت انجام مراسم خود بايد دختران باكره يا زنان را قرباني كرده يا در راه شيطان به آنها تجاوز كرده، آنها را باردار سازند.

جالب آنجاست كه بعضي از خوانندگاني كه در كليپ‌هاي خود به آزار و اذيت زنان مي‌پردازند خود در انگشتشان حلقه ازدواج دارند يا در پشت صحنه كارهايشان مي‌بينيم كه نامزد يا همسر دارند.

عده‌اي از شيطان‌پرستان از اين‌كه مردم مسائلي مانند قتل و جنايت‌هاي خشن و وحشتناك را به آنها نسبت مي‌دهند ناراحت هستند و آنها را شايعه مي‌دانند ولي عده‌اي از آنها، آن را پذيرفته‌ و اعتراف و اقرار به انجام چنين كارهايي مي‌كنند.

بعضي از اين قتل‌ها و جنايات فقط متوجه زنان و كودكان نيستند. بلكه در بين اقشار ديگر جامعه نيز ديده مي‌شوند. براي مثال به نمونه‌هايي از آنها كه توسط يك مستند به نام‌ «زنگ‌هاي دوزخ» گزارش شده‌اند، توجه كنيد.

تامي سالي‌وان در سال 1988 در نيوجرسي در حالي كه فقط 16 سال داشت به طرز وحشتناكي مادر خود را با چاقوي پيش‌آهنگي‌اش ميكشد. او دو دست مادرش را قطع  و صورتش را از جمجمه جدا كرده، پس از اين كار به طرز وحشيانه‌اي رگ و دست خودش را مي‌برد، به شكلي كه دستش از بدن جدا مي‌شوند.

طبق گزارش‌هاي پليس او به موسيقي متال و جادوگري علاقه‌مند بوده است.

در 12 آوريل 1985 يك پسر 14 ساله طرفدار گروه آيرن ميدن سه نفر را كشت. او علامت 666 را بر سينه خود خالكوبي كرده بود.

يا مثلا شخصي به نام ريچارد رامسيس جنايتكار بدنام كاليفرنيايي كه عده زيادي را با كارد به قتل رسانده و تحت تاثير گروهي به نامAC/DC  بوده است. او علامت پنتاگرام كه يك نشانه شيطاني است روي بدن قربانيان يا ديوار خانه آنها مي‌كشيده است.

نمونه ديگر، موردي است كه در فيلم مستند مايكل مور «بولينگ براي كلمباين» شاهد تصاويري از آن بوده‌ايم. در اين فيلم دو جوان دبيرستاني كه 16 و 17 ساله به نظر مي‌رسند از كمپاني‌هاي اسلحه‌سازي آمريكا چند عدد اسلحه سنگين مسلسل، نارنجك و ... خريداري مي‌كنند و روز بعد در مدرسه با اين سلاح‌ها 12 تن از همكلاسي‌هاي خود را به قتل رسانده و عده زيادي را نيز مجروح مي‌سازند. بعد از اين جنايت، اقدام به خودكشي مي‌كنند.

كن‌ود خبرنگار، محقق و گزارشگر برنامه تلويزيوني در مستند زنگ‌هاي دوزخ چنين مي‌گويد:

«چرا ما ميلياردها دلار صرف تبليغات مي‌كنيم، چون مردم به تبليغات پاسخ مي‌دهند. اين موسيقي هم نوعي تبليغاته و من بچه‌هايي را ديدم كه به اين تبليغات پاسخ دادند، من آنها را روي سكوي سردخانه ديده‌ام.»

در ايران ما نمي‌دانيم كه چه تعدادي از قتل‌هاي وحشيانه و مرموز كه به صورت كشف‌نشده باقي مانده‌اند به دست شيطان‌پرستان صورت گرفته يا مي‌گيرند. البته عموما تصور مي‌شود كه آنها فقط ادعاي انجام چنين كارهايي را دارند و هرگز توانايي انجام آن را ندارند.

5-كشتن و آزار حيواناتي مانند سگ، گوسفند و گربه به صورت دار زدن، سر بريدن، سوزاندن و ...

اين مساله به كرات در بين جوانان شيطان‌گرا اتفاق افتاده و خود به آن اقرار كرده‌اند. اين  اتفاق در بسياري از كليپ‌ها و حتي لايوهاي زنده متال رخ داده است مانند منفجر كردن يك حيوان با ديناميت يا له كردن جوجه‌ها با كفش‌هاي آهنين و...

6- برگزاري مراسم خودزني و بعد از آن خوردن خون خود يا ديگري خودزني

 بين جوانان علاقه‌مند به موسيقي متال از رواج بالايي برخوردار است. اين خودزني‌ها به شكل‌هاي مختلف در بين پسران و دختران ديده مي‌شود. خودزني در گذشته يكي از مراسم خاص شيطان‌پرستي بوده است كه با آن شيطان‌پرستان سعي كرده‌اند توجه شيطان را به خود  جلب كنند.

خوانندگان و گروه‌هاي زيادي در موسيقي وجود دارند كه اقدام به خودزني مي‌كنند. ستارگان موسيقي متال مانند «سيدو شيز» يا «آليس كوپر» ستاره هوي‌متال‌راك مرتكب آن شده‌اند يا حتي ايگي پاپ يكي از خوانندگان پانك كه شيشه شكسته آبجو را روي صحنه روي پوست سينه‌اش مي‌كشد. اين خودزني‌ها گاه به حالت خودكشي نيز نزديك مي‌شود. حتي شايعاتي در مورد بعضي از گروه‌هايي كه اقدام به قطع اندام بدن خود كرده‌اند شنيده مي‌شود و حتي عكس‌هايي در اينترنت درباره آنها وجود دارد.

خونخواري نيز در بين علاقه‌مندان رواج دارد ولي به نسبت كمتر از خودزني‌هاست. خونخواري در بين علاقه‌مندان شيطانپرستي در ايران يا در بين خوانندگان درخارج اصلا شايعه نبوده و واقعيت دارد.

خونخواري يكي از مراسم خاص شيطان‌پرستان است كه در آن خود خون يا خون را همراه با شراب مي‌نوشند. اين مراسم را شيطان‌پرستان به خاطر تمسخر مراسم شام آخر حضرت مسيح انجام مي‌دهند كه ايشان (مسيح)‌ به قول مسيحيان در آن مراسم فرموده‌اند: از اين شراب بنوشيد كه همانا خون مناست. البته لازم به ذكر است كه خودزني در بين بعضي جوانان درغير از گروه‌هاي شيطان پرست نيز رواج دارد. خودزني در بين بيماران رواني، زندانيان يا جواناني كه مي‌خواهند شجاعت و جسارت خود رابه بقيه نشان دهند هم ديده ميشود.

گاهي اوقات خودزني در بين علاقه‌مندان متال بعد از مصرف مشروبات الكلي يامصرف مواد مخدر يا مواد روان‌گردان اتفاق مي‌افتد كه عده‌اي از آنها اين عمل را بعد از مصرف، مرسوم قلمداد مي‌كنند. عده‌اي از جوانان علاقه‌مند به موسيقي متال علت خودزني را جداي از جلب توجه، به افسردگي و مشكلات روحي نيز نسبت ميدهند.

مصرف مواد مخدر

در موسيقي متال كه در آن عموما به مسائل ماوراءالطبيعه پرداخته مي‌شود هيچ چيز به اندازه مواد مخدر رواج ندارد. البته يكي از توجيهات آنها براي مصرف مواد، نيرو گرفتن از مواد براي خلق آهنگ يا سرودن اشعار ماورايي است.

مصرف مواد در بين علاقه‌مندان از همان ابتداي ورود موسيقي شروع مي‌شود و عده كمي از جوانان هستند كه علي‌رغم ورود به اين موسيقي درگير اعتياد نشده‌اند.

بسياري از ستارگان راك، جان خود را بر سر مصرف مواد از دست داده‌اند، عده‌اي از آنها كه از بزرگ‌ترين خوانندگان يا نوازندگان موسيقي راك هستند بر اثر مصرف زياد فوت كرده‌اند. افرادي همچون جيميه ندرميكس، جيمي شاپلينف، كيت مون، جام بانا، باب مارلي و ...

كارشناسان معتقد هستند كه يكي از دلايل شيوع مصرف مواد مخدر در بين خوانندگان راك و متال اين است كه چون پخش‌كنندگان مواد مخدر در دنيا هيچ رسانه‌اي براي تبليغ مواد خود ندارند اين مواد را به صورت رايگان و به مقدار بسيار در اختيار خوانندگان و نوازندگان متال قرار مي‌دهند تا آنها با مصرف آن، آن را بين جوانان رواج دهند.

عموما تماشاگران براي نشان دادن محبت خود به خواننده در هنگام اجرا يا بعد از آن به او مواد مخدر هديه مي‌دهند تا به اين صورت علاقه خود را به او نشان دهند.

در حال حاضر جوانان در ايران در كنار مصرف مواد مخدر گياهي، از داروها و مواد مخدر شيميايي خاصي مصرف مي‌كنند.

براي نمونه آنها داروهاي خواب‌آور يا آرام‌بخشي مانند ترامادول، ديازپام، كلرازپام، اگزوزپام،  بي‌پري مي‌دين يا... را به تعداد بالا گاه به اندازه يك برگ قرص مصرف مي‌كنند و به نشئگي‌هاي 24 ساعته يا چند روزه مي‌روند. داروخانه‌ها عموما بايد با نسخه پزشك اين داروها را در اختيار آنها قرار بدهند ولي متاسفانه اين طور نبوده و آنها به صورت آزاد اين داروها را به مشتريان مي‌فروشند. مصرف اين داروها آن هم با تعداد بالا در حد يك برگ يا 2 برگ آثار ويران‌كننده‌اي بر تن يا جسم آدمي دارند.

تخريب اموال عمومي

علاقه‌مندان به اين موسيقي‌ها به خاطر افكار و عقايد آنارشيستي گاه اقدام به تخريب و غارت اموال عمومي از جمله باجه‌هاي تلفن، عابر بانك‌ها و... مي‌كنند.

كلام آخر

حاصل كلام اين كه تلاش سپاهيان شيطان در امر تهاجم فرهنگي، تلاش دوباره و چند باره آنها پس از شكست‌هاي نظامي و اقتصادي است.

قدرت‌هاي مستكبر دنياي زر و زور در طول تاريخ بشريت راه‌هاي بسياري را براي از بين بردن قدرت معنويت و دين امتحان كردند تا بتوانند دنياي مطلوب خود را بسازند، دنيايي بدون دين و تهي از اعتقادات تا اهداف سياسي و اقتصادي آنها بيش از پيش تامين شود. آنجا كه انواع بمب‌هاي شيميايي و تحريم‌هاي اقتصادي و ترورهاي فردي و جمعي نمي‌تواند وحدت ملي و اسلامي جوانان ايراني را درهم شكند، شايد ايجاد گروه‌هاي تخديري بتواند آنها را پراكنده كند و جامعه اسلامي را به ورطه فنا و نابودي بكشاند. بدون شك حفاظت و حراست مسوولان از مرزهاي فرهنگي باز هم مثل گذشته خواب شيرين سلطه مستكبرين را آشفته خواهد كرد.

اسماعيل حاجي حيدري

 

 


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

حدیث
ساعت21:31---10 ارديبهشت 1391
سلام وحید جان
امیدوارم شاد وسرحال باشی
مطالبتو خوندم (شیطان پرستی رو میگم)قبلا اطلاعاتی داشتم راجبشون اما با اینجا فک کنم کاملتر شد.
به یادتم مواظب خودت باش


بازیگرتنها
ساعت23:47---9 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ شما روثبت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.