امید
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

امید

پس از تیرگی روشنی گیرد آب

برآید پس از تیره شب، آفتاب

                                                    سعدی

زندگی سراسر امید است وتکاپو، ضور و تحرک. هدف زندگی راستین بسی مقدس و گرامی است. بالاتر از اندیشة خوردن و خوابیدن وپوشیدن و...، امید است که بشر را برای تلاش و زندگی و مبارزه با مشکلات آماده میسازد . امیدواری خونی است که در رگهای زندگی به گردش در می آید. وبه تعبیر ویکتورهوگو: {امید در زندگی بشر آنقدر اهمیت دارد که بال برای پرندگان}.

  چرخهای سنگین و زنگ زدة زندگی با دستهای نامرئی امید می چرخد، انگیزة تمام حرکتهایی که در زیر این گنبد نیلی رنگ صورت می پذیرد امید است . چراغ زندگی بیشتر با امید روشن است. اگر امید نباشد آن چراغ خاموش می شود، امید محوری است که تمام آمال و آرزوهای انسان در پیرامون آن گردش می کند،... دراین راه فرشتة زیبای امید با بالهای طلائی خویش آدمی را می تواند تا فراز قله بلند پیروزی پیش برد و یأس را نیز این توانایی هست که انسان را از فراز ارتفاع شکوهمند پیروزی به  گودترین نقطه درة شکست پرتاب کند! شب بر روی این کره، پرده سیاهی می کشد وتمام موجودات زنده به خواب می روند وظاهرأ زندگی از حرکت باز می ایستد، اما درهمان حال دانش آموزی ضمن مبارزه درقبال حملات پی درپی وسوسه انگیز خواب خوش، چشم به سطور ریز و درشت کتابهایش میدوزد ودر پرتو نور رنگ پریده چراغ، به مطالعه می پردازد. در اعماق دریاها و دل گرم زمین وسردترین نقاط قطب ، موجودات کوچک و بزرگی برای نیل به هدفهای گوناگونی کوشش می کنند، اگر روزی امید از زندگی انسان رخت بربنددو روشن شود  که تمام تلاشها بیهوده وبی ثمر است، انسان دست از فعالیت و کوشش بر می دارد ودر نتیجه از روی کره زمین محو میشود.{ امیدوار بودن یعنی زنده بودن و ناامیدی یعنی مرگ}.

 


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:امید, :: 11:17
وحید جنتی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.