گران‌ترین هواپیمای شخصی جهان در اختیار شاهزاده سعودی (+عکس)
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

حبیب فقیه مدیر شرکت ایرباس خاورمیانه اعلام کرد که " ولید بن طلال " شاهزاده و سرمایه دار مشهور سعودی هواپیمایی از نوع سوپر جامبو A380  را به قیمت دو میلیارد ریال عربستان ( معادل 500 میلیون دلار ) خریده است.

به گزارش عصر خبر، وی در گفتگو با روزنامه اربین بیزینس اظهار داشت: قرار است بن طلال این هواپیما را که " قصر پرنده " نام گرفته در ژانویه 2013 تحویل بگیرد.

رئیس شرکت ایرباس خاورمیانه افزود: راز گرانی این هواپیما که در نوع خود بی نظیر است به دلیل داشتن سالن اجتماعات، تالار مراسم، پنج سوئیت لوکس و نمازخانه ای با کف الکترونیکی است که به طور خودکار به سمت قبله تنظیم می شود.

از دیگر امکانات این هواپیما، سانسوری میان سه طبقه هواپیما، پارکینگی برای قرار گرفتن خودروی گرانقیمت " رولز رویس "، پنج اتاق خواب، یک حمام مجهز و بزرگ، اتاق کار کاملا مجهز با امکان پیگیری بازار بورس و برگزاری جلسات با تاجران مختلف و نیز سالن غذاخوری است.

ولید بن طلال مالک شرکت سرمایه گذاری بزرگ "المملکة" ثروتمند ترین شخصیت عرب سال 2012 نام گرفته است. ثروت وی در سال 2012 ، 25 میلیارد دلار برآورد شده است که نسبت به سال گذشته چهار میلیارد دلار افزایش یافته است.

ولید بن طلال در ۷ مارس سال ۱۹۵۵ بدنیا آمد. والدین وی شاهزاده طلال و مونا الصلح، دخترِ ریاض الصلح, نخستین نخست وزیر لبنانِ پس از استقلال هستند.

ولید لیسانس و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی را در سال ۱۹۷۹ از کالج منلو در کالیفرنیا آمریکا و سپس دکترای علوم اجتماعی خود را در سال ۱۹۸۵ از دانشگاه سیراکوز دریافت کرد.

وی هم اکنون رتبه 13 را در میان ثروتمندان جهان دارد.

هواپیمای شخصی فعلی

 
هواپیمای شخصی جدید



 






 
 
 
 
 
 
 

شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.