اندر احوالات ظریفی که ضخیم می گوید
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

یا من اسمه دوا و ذکره شفا

چندی پیش در یکی از سایت ها خواندم که وزیر امور خارجه (تنها وزارت خانه ای که هنوز نامش سنتی و همچون عهد قجرها باقی مانده همچون عدلیه ، بلدیه، امور داخله و..) در یک اظهار نظر غیر کارشناسی و جداً تامل برانگیز  ، خطاب به دختر نانسی پلوسی (رییس سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده امریکا) آن هم در در توئیتر پس از تبریک سال نو یهودیان (که البته ما هم با این بخشش مشکلی نداریم) فرموده اند : آن مردی که  (بخوانید احمدی نژاد) هولو کاست را انکار می کرد رفته است.

راستش نمی دانم ، احساس می کنم پس از ماجرای افاضات سردار سازندگی در باره جریان شیمیایی و خرابی های سوریه در آبادی های شمال کشورمان ، شاید این یک سیاست و حتی سندروم (البته خطر ناک) است که اعضای دولت را آلوده ساخته  و حتما باید فکری برای آن نمود.

آخر برادر بزرگوار شما که از صهیونیزم و تاریخچه آن و حساسیت های موجود در این عرصه سر در نمی آوری مگر مجبورت کرده اند که سخن بگویی ؟

راستش نمیدانم گویا اگر عده ای ننویسند و نگویند ، تنگی نفس می گیرند…

نمیدانم شاید هم تقصیر قلم هاست که خوش دستند و شاید اگر به جای چوب “افرا” از “کاکتوس” در ساخت قلم و مداد  بهره می بردند این مشکلات را نمی داشتیم

و حتی چه بسا اگر فتوایی صادر می شد مبنی بر “غسل مس کیبورد” یحتمل افاضه گویان و اضافه نویسان قلت می یافتند و البته کماکان صد افسوس از فراوانی قلم ها:

چه بسیار در این دکان ها قلم          فراوان و انبوه چون گل کلم

آخر وزیر محترم امور خارجه (البته با عرض پوزش بابت فضولی که در امور داخله تان کردم ) برخی مسایل لجبازی  با دولت قبلی که البته خود بنده جزء منتقدین آن بودم نیست بلکه حیثیت و آبروی یک کشور است.

194476_674

قرار نیست حالا که فاز مدرنیته گرفته ایم و می خواهیم بگوییم ما متفاوتیم هرچه بر زبان آمد را نقل کنیم .

من جای شما باشم به همین ریش پرفوسوری با آن یقه آخوندی که البته خیلی هم به شما می آید و خوش و بشی که در فیس بوک و تویتر دارم بسنده می کنم (تبصره : علی اکبر رائفی پور از آنجا که سایت هایی از این دست را زمین بازی دشمن می داند هیچ صفحه ای با مدیریت خودش ندارد البته علاقه مندان از سر محبت خودشان صفحاتی زده اند ) .

راستی گفتم ریش پروفسوری (نوعی از ریش که می توان با آن توامان هم مردمی بود و هم مسئول) دقت کردم دیدم عجب !!! کابینه چقدر پروفسور دارد که تا دیروز پرو فسور نبودند (البته گفتنی است جناب آقای  هاشمی رفسنجانی از این قاعده مستثنی هستند چرا که اولا در کابینه نیستند و دیگر اینکه ایشان کلا مدل محاسنشان همینگونه بوده ، هست و خواهد بود)

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور

 


محمد علی نجفی (معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری )


محمد جواد ظریف


عباس آخوندی


مسعود سلطانی فر


محمد نهاوندیان 

 

   4196

حسین فریدون رئیس بازرسی نهاد ریاست جمهوری و برادر جناب دکتر حسن روحانی

سید‌رضا صالحی سرپرست وزارت ورزش و جوانان

البته در همین راستا سایت پنج زبانه و وزین هولو کارتون خدمتتان معرفی مجدد می گردد.(کلیک فرمایید)


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:سیاسی, :: 10:8
وحید جنتی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.