سر بریدن در برابر چشم کودکان
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

سر بریدن در برابر چشم کودکان

Posted: 14 Sep 2013 08:49 PM PDT

پس از انتشار گزارش روز جمعه روزنامه تایمز درباره بریدن یک سرباز سوری، امروز نیز روزنامه دیلی میل تصاویر دلخراشی از جنایت شرم آور تروریست های القاعده منتشر کرد که در برابر دیدگان کودکان خردسال، سر چند تن از “هواداران دولت سوریه” را از تن جدا می کنند.
 
 
 روزنامه دیلی میل با انتشار این تصاویر، نوشت: سر بریدن این افراد در برابر چشم کودکانی صورت گرفت که “صحنه ای زشت و وحشیانه از جنگ داخلی در سوریه را به مشاهده نشسته بودند”.
 
در این تصاویر دلخراش، تروریست های حاضر در سوریه، سرِ بریده یکی از قربانیان را بالای دست گرفته و با افتخار یه این جنایت خود، فریاد سر می دهد و همدستانش نیز با تیراندازی هوایی، فریاد شادی سر می دهند.

تروریست های القاعده، در بسیاری از مناطق تحت کنترلشان در حومه حلب – که به عنوان یک شهر تاریخی و یک مرکز علمی و تجاری شناخته شده است – برداشت افراطی و غیرانسانی خود از احکام اسلامی را اجرا کرده و برای این کار، دادگاه های میدانی و صحرایی تشکیل داده اند.

این تروریست های تکفیری به سادگی حکم اعدام افراد را صادر کرده و آنها را در میادین و در ملأ عام به وسیله شمشیر و چاقو سر می بُرند.

جنایات این تروریست ها که مدعی اسلامگرایی هستند، در حالی انجام می گیرد که نه حامیان غربی تروریست ها که ادعای دفاع از حقوق بشر، آزادی بیان و تسامح دارند در این باره سخنی می گویند؛ و نه کشورهای عرب و همسایه که داعیه دار دفاع از اسلام هستند.

 


منبع: مشرق

اعمال ماه ذی القعده

Posted: 14 Sep 2013 04:44 PM PDT

نماز در روز یکشنبه این ماه:
براى نماز در روز یکشنبه این ماه روایتى از رسول خدا(صلى الله علیه وآله) نقل شده است. در فضیلت این نماز، آمده است که هر کس آن را بجا آورد توبه اش پذیرفته مى شود و گناهانش آمرزیده مى گردد و سبب برکت براى نمازگزار و خانواده اش خواهد بود، و در روز قیامت کسانى که از او طلبى و یا حقّى دارند، از وى راضى گردند و با ایمان از دنیا مى رود و قبرش براى او وسیع و نورانى گردد و پدر و مادرش از او راضى شوند، و آنها نیز مورد مغفرت خداوند قرار گیرند، ذریّه او نیز بخشیده شوند و روزى او وسیع گردد. فرشته مرگ به هنگام مردن، با او مدارا کند و به آسانى جانش را بگیرد.
رسول خدا(صلى الله علیه وآله) کیفیّت نماز را این گونه بیان فرمود که، در روز یکشنبه غسل کند و وضو بگیرد و چهار رکعت نماز بخواند (هر دو رکعت به یک سلام) در هر رکعت، سوره «حمد» یک مرتبه، سوره «قل هو الله» سه مرتبه و سوره هاى «فلق» و «ناس» را یک مرتبه بخواند; و بعد از نماز هفتاد مرتبه استغفار کند، سپس بگوید:

لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاَّ بِاللهِ الْعَلىِّ الْعَظیمِ

آنگاه بگوید:

یا عَزیزُ یا غَفّارُ، اِغْفِرْ لى ذُ نُوبى، وَذُ نُوبَ جَمیـعِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ، فَاِنَّهُ لا یَغْفِر الذُّنُوبَ اِلاَّ اَنْت
 

از رسول خدا(صلى الله علیه وآله) روایت شده است، هر کس روزهاى پنج شنبه، جمعه و شنبه از ماههاى حرام را روزه بگیرد، عبادت یک سال براى او نوشته شود.

شب پانزدهم ماه:
از رسول خدا(صلى الله علیه وآله) روایت شده است که شب پانزدهم ماه ذى القعده، شب مبارکى است و خداوند در این شب، به بندگان مؤمن، نظر رحمت مى افکند و آن کس که در این شب به اطاعت خداوند مشغول باشد، پاداش بسیار زیادى دارد.
در ادامه فرمود: چون شب به نیمه رسید، به عبادت خدا و نماز بپرداز و از خداوند حاجت بطلب که در این شب، حاجت کسى بدون پاسخ نخواهد ماند!

روز بیست و پنجم (روز دحوالارض):
همان گونه که پیش از این گفته شد، روز بیست و پنجم ذى القعده، روزى است که نخستین خشکى ها از زیر آب سربرآورد، و سپس گسترش یافت. براى این روز اعمالى نقل شده است:
الف) در روایتى از امیرمؤمنان(علیه السلام) نقل شده است: اوّل رحمتى که از آسمان به زمین نازل شد، روز بیست و پنجم ذى القعده بود; بنابراین اگر کسى آن روز را روزه بگیرد، و آن شب را به عبادت بپردازد، پاداش عبادت یکصد سال را دارد.
همچنین فرمود: در آن روز، اگر گروهى به ذکر خدا بپردازند، خداوند حاجتشان را پیش از آن که متفرّق شوند برآورده سازد; خداوند در این روز هزار هزار رحمت نازل مى کند که قسمتى از آن شامل کسانى است که جمع گردند و به ذکر خدا بپردازند و روزش را روزه بدارند و شبش را عبادت کنند

 


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

omidok
ساعت21:40---5 مهر 1392
س ميشه ازت يه سوالي بكنم؟چجوري صفحه اضافه بكنم كه ازتو صفحه اول برم دوم لطفاكمك كنيد؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:سربریدن,بریدن سر,قربانی انسان, :: 23:2
وحید جنتی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.