وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

از مقاله‌های فمینیستی تا همصدایی با مادر ندا آقاسلطان

Posted: 09 Oct 2013 06:47 AM PDT

بر خلاف سرعت بالای رئیس‌جمهور در معرفی اعضای کابینه به مجلس و با گذشت نزدیک به دو ماه از شروع به کار دولت یازدهم، روز گذشته دکتر روحانی در حکمی شهیندخت مولاوردی را به سمت «معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده» منصوب کرد.

به گفته اعضای مرکز امور زنان و خانواده، کارگروه زنان رئیس‌جمهور یازدهم برای انتخاب گزینه پیشنهادی معاونت امور زنان در هفته های اخیر  جلسات متعددی را با گروه‌های مختلف زنان برگزار کرده و از برخی نیز درخواست برنامه داشته است و از همه اقشار زنان فعال دعوت به عمل آمد ولی در عین ناباوری شهیندخت مولاوردی  از جمله اعضای حزب منحله مشارکت به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد و دولت اعتدال‌گرا و شایسته سالار کلید ساختمان نوفل لوشاتو را به او تحویل داد.

بنابراین، از این پس شهیندخت مولاوردی سکان‌دار مرکزی خواهد بود که به عنوان یک مرجع تصمیم‌گیری و موتور محرکی برای انجام امور مربوط به زنان و خانواده معرفی می‌شود.

مولاوردی کیست؟

شهیندخت مولاوردی از جمله اعضای حزب منحله مشارکت است که یادداشت ها و مقالات او در سایت‌های وابسته به عناصر  ملی – مذهبی‌ با رویکردی کاملا فمنیستی به رشته تحریر در آمده است.

وی در دوران ریاست جمهوری خاتمی، مدیر ارتباطات بین الملل مرکز امور مشارکت زنان ریاست جمهوری بوده‬ است و نام او در میان اعضای انجمن زنان اصلاح طلب و همچنین ائتلاف اسلامی زنان نیز به چشم می‌خورد.

او در وبلاگ شخصی‌اش، خود را اینگونه معرفی می‌کند: «در شهر خوی متولد شدم. کودکی و نوجوانی‌ام را در آن شهر و چندسالی در شهر سردشت گذراندم. از سال ۱۳۶۳ که در دوره کارشناسی حقوق دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شدم تاکنون ساکن تهران هستم. انتخاب موضوع مرتبط با مسایل زنان برای پایان نامه آن دوره – بررسی اقدامات بین المللی مقابله با خشونت علیه زنان – افق جدیدی پیش روی من گشود و با آن پا در وادی بی انتهایی نهادم که پشت سرگذاشتن آن جز با پایان عمر میسر نیست.»

مولاوردی در دوران هشت ساله اصلاحات و پس از آن برای ارتقاء جایگاه و حقوق زنان بر اساس آموزه‌های فمینیسم و برابری جنسیتی فعالیت‌های زیادی داشته است.

اعتراض مولاوردی به کابینه پیشنهادی روحانی

شهیندخت مولاوردی دبیر کل جمعیت دفاع از حقوق بشر زنان و عضو ائتلاف اسلامی زنان در جلسه با حضور خبرنگاران و با محوریت عدم حضور زنان در کابینه دولت آقای روحانی، می‌گوید: «دیوارهایی برای ورود زنان به سیاست قد برافراشته اند که مانع ورود آنها به دروازه قدرت می‌شود.» وی در ادامه تاکید می‌کند: «از دیرباز سیاست را قلمرو مردان می‌دانستند، برای همین آنان امکانات ، قدرت و ثروت را در اختیار دارند.»

مولاوردی با انتقاد از انتصاب‌های حجت الاسلام حسن روحانی و قرار نداشتن وزیر زن در کابینه دولت یازدهم عنوان می‌کند: سهم زنان در لیست ۳۳ نفره دولت یازدهم صفر است، چرا به زنان اعتماد نمی‌کنند و تناسب رشته با پست مدیریتی را به زبان می‌آورند، در حالی که یک پزشک اطفال ۱۶ سال وزیر امورخارجه کشور بوده است.

چانه‌زنی معصومه ابتکار برای انتخاب شهیندخت مولاوردی

پس از فراز و نشیب‌های زیاد در بررسی گزینه های مطرح برای سمت «معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده» زمزمه‌هایی از تلاش های معصومه ابتکار برای انتخاب مولاوردی به گوش رسید به طوری که پایگاه خبری-تحلیلی خانواده و زنان نوشت: «خبرها از انتصاب نهایی رئیس‌جمهور برای پست «معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده» می‌دهد. ظاهراً تلاش‌های مصرانه معصومه ابتکار به نمایندگی از جریانات اصلاح‌طلب برای معرفی شهیندخت مولاوردی و متقاعد کردن رئیس‌جمهور برای این انتخاب، موفقیت‌آمیز بوده است و او تا چند روز آینده معرفی خواهد شد.»

این پایگاه اطلاع رسانی با انتقاد از احتمال انتخاب شهیندخت مولاوردی، نوشت: «او از چهره‌های اصلاح‌طلب فعال در حوزه زنان است که تلاش‌های بسیاری را در دوران هشت ساله اصلاحات و پس از آن برای ارتقاء جایگاه و حقوق زنان براساس آموزه‌های فمینیسم اسلامی و برابری جنسیتی داشته است.»

در ادامه این خبر آمده است: ایشان را نمی‌توان نماینده رویکرد اعتدال‌گرایی در این حیطه دانست.

مقاله فمینیستی در سایت ملی – مذهبی

وی طی مقاله‌ای تحت عنوان “در دفاع از ارتقای سطح تشکیلات زنان” در سایت ملی-مذهبی‌ نوشته است: «مشارکت فعال زنان و کنترل آنان بر منابع باید همپای مردان و نه جدای از آنان دیده شود. رسیدن به این وضعیت نیازمند توانمندی زنان است و این میسر نمی‌شود، مگر آن که یک رویکرد و یک دیدگاه متناسب باشرایط و اقتضائات موجود اتخاذ شود و اینکه به زنان به چشم موجودی وابسته، طفیلی، درجه دو، ضعیف، مطیع و فرمانبر محض،دائم الحمایه،آسیب پذیر،در زمره صغار و محجورین و واجب النفقه مادام العمر (نفقه بگیر پدر و شوهر یا نفقه بگیر دولت) نگاه نشود و نگاه به زنان نگاه سرمایه ای و انسانی باشد.»

شهیندخت مولاوردی همصدا با مادر ندا آقا سلطان!

وی در تاریخ پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۸۸ زیر بیانیه‌ای اعتراضی را امضا کرده است، که در آن آشوب‌گران خیابانی افرادی صلح‌جو خوانده شده‌اند و آشوب‌های غیرقانونی پس از انتخابات را کاملا مسالمت‌آمیز و قانونی معرفی کرده‌اند، در بخشی از این بیانیه که امضای شهیندخت مولاوردی نیز پای آن دیده می‌شود، آمده است: «آنان را که سخن از صلح و آرامش و برابری زده اند به جرم آشوب به بند می‌کشند. کسانی را که با سکوت ، سخن گفته اند دهان می درند و آنان را که در جستجوی عدالت چشم چرخانده اند، نگاه می کشند.»

در ادامه این بیانیه فعالان جنبش زنان خود را در صف اول صف‌آرایی‌های خیابانی پس از انتخابات معرفی کرده اند، به طوری که در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «فعالان جنبش زنان از روزهای نخست اعتراض‌های مدنی مردمی به روند نتایج انتخابات، در کنار مردم و همصدا با آنها  از حق خود سخن گفته اند. آنها در دل رودخانه هایی که در خیابانها به حرکت در می آمد حضور داشتند.  هم در قلب خیابانها بودند و هم مثل همه خشونت‌ها قربانی ردیف نخست! آنها همصدا با مادر ندا ضجه زدند

دفاع از شبهه «تقلب» و «عدم صحت انتخابات» در سال ۱۳۹۲

شهیندخت مولاوردی که از مدعیان تقلب در انتخابات ۸۸ بوده است و به گفته خود در صف اول صف‌آرایی‌های خیابانی و آشوب‌های پس از انتخابات قرار داشته است، از جمله نویسندگان نامه به خاتمی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است که با ادعای دفاع از شبهه افکنی در انتخابات ۸۸، از وی به عنوان  نماد اخلاق و قانونگرایی، اعتدال و میانه روی نام می‌برند.

در بخشی از این نامه که در تاریخ ۱۳۹۲/۰۲/۰۳ نوشته شده است با تاکید بر شبهه‌دار بودن انتخابات سال ۸۸ آمده است : «علی رغم همه شبهه ها و خاطرات در مورد نحوه برگزاری انتخابات قبلی، اینک گمان ما این است که هزینه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ آن قدر سنگین بوده است که…»

آیا گزینه مطرح‌شده در راستای اعتدال است؟

حال باید پرسید، حجت الاسلام حسن روحانی که از همان ابتدا با شعار تدبیر و امید به صحنه انتخابات وارد شد و پس از اینکه توانست رأی ۵۱ درصدی مردم را از آن خود کند، از تشکیل دولت اعتدال به مردم خبر داده بود آیا چنین انتخابی را مصداق اعتدال و اعتدال‌گرایی می‌داند؟

چگونه شهیندخت مولاوردی با چنین پیشینه و سوابقی می‌تواند در حوزه زنان، اعتدال را خط مشی خود قرار داده و در عین حال مسائل زنان را به حاشیه نبرد؟

آیا انتصاب شهیندخت مولاوردی با چنین سوابق مبرهنی به عنوان «معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده» از جمله اقدامات دور از افراط و تفریط به حساب می‌آید؟

آیا انتخاب چنین گزینه‌هایی، شایسته سالاری دولت یازدهم را زیر سوال نمی برد؟ آیا گزینه انتخاب شده با شعارهای دکتر روحانی همخوانی دارند؟

نفوذ بابی ها و بهائی ها در قلب کرمان

Posted: 09 Oct 2013 06:43 AM PDT

فرق ضاله بابیت و بهائیت که محصول و زایده تفکرات کارکنان دولت پلید انگلستان جهت ایجاد تفرقه و شبهه افکنی در بین مسلمانان خصوصا شیعیان منتظر حضرت مهدی (عج) می باشد. که برگرفته از برنامه های فوق سری کارشناسان خبره انگلستان و اسرائیل جهت شبهه افکنی در اعتقادات ملت مسلمان ایران اسلامی در خصوص وجود مقدس حضرت مهدی (عج) بوجود آورند.

این فرقه بعد از پیدایش ننگینشان خیانت های زیادی را به ملت شیعه و مسلمان ایران اسلامی روا داشتند از جمله قتل امیرکبیر، سردار جنگل میرزا کوچک خان ، کشتار ۱۵ خرداد ۴۲ ، تلاش برای شکل گیری اسرائیل غاصب، عدم حضور در جنگ ۸ ساله و جاسوسی برای بیگانگان، حضور پر رنگ در فتنه ۸۸ و سوزاندن پرچم آقا ابا عبدالله الحسین (ع) در عاشورای ۸۸ شبهه افکنی، مظلوم نمایی، شکایت های متعدد به مراجع بین المللی، ادعاهای کذب حقوق بشری و … تنها گوشه ای از خیانت های این گروه معلوم الحال و صهیونیستی است. و جالب تر از آن حمایت بی چون چرا و سکونت دادن رژیم جعلی اشغالگر قدس یعنی اسرائیل غاصب از این گروه می باشد.

هر چند این گروه  و گروه بهائیان در زمان رژیم وابسته  پهلوی خصوصا دوران نخست وزیری هویدا که فردی بهایی بود تحرکاتی  را در خصوص تبلیغ و تصرف املاک ملی ایران و مال اندوزی داشتند ولی با هوشیاری علما در راس آن ها امام راحل هیچ راهی  به پیش نبردند.

اما جای بسی تامل و تفکر است که در استان کرمان یک عده بابی و بهایی  با تاثیر بر تشکیلات دولتی حتی جسارت را به حدی رسانده اند که در مرکز و حومه شهر کرمان و در مراکز آموزشی و کوچه و خیابان ها شاهد نصب تابلوهای رهبران این فرقه هستیم از جمله در شهرک بزرگی در جنب دانشگاه شهید باهنر و پیام نور که اکثرا پیروان بهایی ها و ازلی ها در آن حضور دارند خیابان ها ، کوچه ها ، سوپر مارکت ها ، آرایشگاه ها به نام هشت بهشت که نام کتاب شیخ احمد روحی می باشد حک شده است.

همچنین از منابع آگاه خبر رسیده که خانه شیخ احمد روحی بعنوان خانه مشروطه کرمان نیز توسط گروهی از بابیان خریداری شده است تا در آینده از این مکان جهت اهداف خود استفاده نمایند.

متاسفانه فعالیت های تبلیغی این گروه و بهائیان نیز در شهرستان های جنوب کرمان بخصوص جیرفت و عنبرآباد در قالب خدمات لوازم گرمایشی و سرمایشی افزایش یافته که اسنادی از تبلیغ آنها در روستاها به اسم خدمت رسانی به محرومین و جاسوسی این افراد و ارتباط آنها با رژیم صهیونیستی در دست می باشد که به زودی منتشر می شود.

البته ناگفته نماند با هوشیاری برخی فعالین حوزه مبارزه با فرق و فعالین فرهنگی و مسئولین استان تعدای از این اماکن از جمله خیابان  و مدرسه در منطقه گردشگری کوهپایه تغییر نام یافته اند اما همچنان میرزا آقا خان و روحی و هشت بهشت در بعضی از مکان های شهر خودنمایی می کند.

در ادامه  جزئیات کتاب هشت بهشت نوشته شیخ احمد روحی را جهت اطلاع مخاطبان ارائه داده ایم:

کتاب هشت بهشت، نوشته میرزا آقاخان کرمانی و شیخ احمد روحی دو تن از ازلیان است که به زعم نوشته کتاب دربارهٔ احکام آیین بیانی و پاره‌ای از وقایع تاریخی نگاشته شده‌است.نویسندگان این کتاب در ارتباط با بهاء، بنیانگذار آیین بهائی و شبهات مختلفی در جهت قیامت و ظهور منجی در این کتاب آورده اند.

علت نام‌گذاری کتاب به هشت بهشت، وجود هشت بابی است که در آن گردآوری شده‌است هشت باب از این قرارند:

باب اول: در حقوق الهیه
باب دوم: در تهذیب اخلاق
باب سوم: در تدبیر و حکمت منزل
باب چهارم: در حقوق مدنیه
باب پنجم: در حقوق و نوامیس عامّه
باب ششم: در حقوق ملکوتیه
باب هفتم: در احوال قیامت و دلائل ظهور
باب هشتم: در وقایع قیامت و ظهور نقطه بیان و اصحاب او

شیخ احمدروحی

شیخ احمد روحی در کنار کتاب هشت بهشت

باب در آثار خود بر طبق کتاب هشت بهشت  وعده داده‌است که قبل از انقضای ۶۵ سال از ظهور او در ایران حادثه‌ای پیش خواهد آمد که بابیه عزت خواهند یافت و دشمنان ایشان خوار خواهند شد و این حادثه را بابیان، مشروطهٔ ایران می‌پندارند و نیز باب گفته‌است که چون قاجاریه رجعت بنی امیه هستند همان طور که بعد از شهادت حضرت سیدالشهداء هزار ماه حکومت کردند قبل از انقضای هزار ماه از ظهور منقرض خواهند شد. بابیه این موضوع را بر ظهور رضا شاه که سبب انقراض قاجاریه شد تطبیق می‌کنند.

در جای دیگری می‌نویسد:
در این جا لازم است اشاره کنیم کتاب هشت بهشت که در اوایل مشروطیت نوشته شده یکی از کتب بسیار نادر بابیه‌است که در آن احکام دین و آیین بیانی را شرح می‌دهد. این کتاب به قلم شیخ احمد روحی کرمانی و میرزا آقاخان کرمانی نوشته شده‌است ولی مطالب آن بنا به نوشتهٔ میرزا آقاخان کرمانی که در کتاب خانهٔ بریتیش می‌وزیم انگلستان موجود و ضمیمهٔ کتاب هشت بهشت است و بر اثر اقدام پروفسور ادوارد براون در آن کنابخانه ضبط شده‌است از بیانات سید جوادکربلایی که باطناً بابی و ظاهراً شیخی بوده و در کرمان می‌زیسته و در همان شهر وفات یافته اقتباس شده‌است.

شیخ احمد روحی داماد یحیی نوری(صبح ازل)است ، صبح ازل  جانشین رسمی علی محمد باب است که پس از او سرکردگی بابیت را بنا به وصیت خود باب به عهده گرفت. یحیی، برادر کوچک حسینعلی بهاء است که پس از ادعای پیامبری حسینعلی، در برابر او ایستاد. پیروان یحیی به بابیان ازلی شهرت یافتند.

نصب بیلبورد کاشی شیخ احمد روحی داماد صبح ازل جهت مجتمع آموزش دانش آموان استثنایی کوهپایه کرمان، نامبرده از رهبران فرقه ضاله بهائیت می باشدکه مدتی پیش این تابلو برداشته شده است.

خیابان های حومه شهر کرمان که به نام شیخ احمد روحی نامگذاری شده است.

نام گذاری چند مدرسه در مرکز شهر کرمان به نام شیخ احمد روحی.

طبق آمار موجود در حال حاضر بیش از ده هزار نفر از افراد این تشکیلات شیعه شده اند که این آمار قریب یک سوم جمعیت این فرقه را تشکیل می دهد و تعدادی از افراد جوان و روشن فکر که به دور از تعصب مسلمان شده اند و در حال هدایت در داخل این تشکیلات هستند و عموما در حال تقیه می باشند و به طور کلی می توان گفت بهائیت و بابیت در یک سراشیبی سقوط رسیده است.

ساختار شکننده تشکیلات در استان کرمان :

در حال حاضر نیز بسیاری از افراد عضو این تشکیلات( استان کرمان قبل از انقلاب یکی از نقاط مهم برای تشکیلات بابیت و بهائیت محسوب می شده) شیعه و مسلمان شده اند و برخی مهاجرت کرده اند که می توان گفت ساختار آنها شکننده تر از سایر نقاط کشور است.

با اینکه این تشکیلات در استان رو به افول است و بسیاری از افراد این فرق شیعه شده اند اما بعضی از مسئولین با عدم آگاهی از قصد و نیت آنها اقدام به تبلیغ و نشر افکار پلیدشان می نمایند که امیدواریم با پیگیری مسئولین امنیتی و فرهنگی جلوی این بی سلیقگی ها و انحرافات گرفته شود و دیگر شاهد آن نباشیم.

منبع: دقیانوس

پیش‌بینی جنگ سوریه در آموزه‌های یهود

Posted: 09 Oct 2013 06:33 AM PDT

کسانی که نمی‌دانند در سوریه چه می‌گذرد، باید بدانند که حوادث این کشور از جنگ جهانی سوم و نبردی حکایت دارد که در پی آن تاریخ بشریت به دوران قبل از حمله به سوریه و بعد از حمله به آن تقسیم‌ می‌شود. این نبرد هم اکنون در جریان است، ما بهای آن را می‌پردازیم و اغلب از دلایل آن بی‌خبریم. هر حادثه‌ای دارای دو دلیل ظاهری و پنهان است. دلیل نخست، برای فریب عموم و دلیل دوم جنگ طلبان از آن باخبرند. در این میان دلایلی واقعی نیز وجود دارد که در لابلای کتب‌ قدیمی قرار دارد.

دلایل آنچه در جریان است، گسترش دموکراسی و آزادخواهی و حمایت از منافع مردم سوریه نیست. تسلط بر منابع نفت، محرک اقتصادی حمله به سوریه و دلیل واقعی آن، اعلان پیروزی نهایی اسرائیل و تشکیل حکومت جهانی آن است. در صورت شکل‌گیری این حکومت، سازمان ملل، شورای عالی و دادگاه عدل بین‌الملل، به پایگاه آن برای محاکمه رهبران و رؤسای مخالف این حکومت تبدیل می‌شود. از کسانی که این توطئه را باور ندارند، دعوت می‌کنیم تا به تورات، تلمود و پروتکل‌های علمای صهیون مراجعه کنند. البته قبل از آن، این افراد باید به بندهایی نگاه کنند که در سفر  ۱۶ اشعیاء آمده است.

۱- الهامی از طرف مشرق زمین: این دمشق است که ویران شده و از بین رفته است. ۲- شهرهای عروعیر متروکه شده، به مرتع و آغل گله‌ها تبدیل شده و  کسی در آنجا وجود ندارد که خطرناک باشد.۳- قلعه افرایم، حکومت دمشق و بقیه آرام از بین می‌رود و در مقابل بنی‌اسرائیل به عزت می‌رسد.

آن احمقهایی که بر ضد کشور خود سلاح به دست گرفته و فکر می کنند کار درستی انجام می‌دهند، باید بدانند که به اسرائیل کمک می‌کنند تا کشورهای منطقه را از صحنه هستی حذف کند. قابل توجه آنکه بین شهرهای عروعیر و نام عرعور شباهت وجود دارد و من از آوردن استدلال در این زمینه خودداری می‌کنم.


بنابراین بر اساس پیش‌بینی‌های تورات، دمشق به تلی از ویرانی و شهرهای عروعیر به مراتع چارپایان تبدیل می‌شود و در آنجا کسی یافت نخواهد شد که اسرائیل را نگران سازد. باید پرسید این پیش‌بینی تا چه میزان با دیگر اخبار تورات و تلمود همخوانی دارد؟ کسی که تورات و تلمود را خوانده باشد، درمی‌یابد که یهودیها معتقدند خداوند آنها را با سرشتی غیر سرشت آدم ابوالبشر خلق کرده است. به اعتقاد آنها ، خداوند بنی آدم را برای خدمت به یهود آفرید است. در دیدگاه آنان، بعد از نابودی انسان‌ها در نبرد هسته‌ای آرماگدون، هر یهودی به دو هزار برده از جنس بشر دست می‌یابد!!

بنابراین یهود فرزندان آدم نبوده و فرزندان اسرائیل هستند. طبعاً شما فکر می‌کنید این گفته با تمام اطلاعاتی که قبلاً در اذهان ما نقش بسته، در تعارض است. حق با شماست. اگر به قرآن مراجعه کنید همه چیز روشن خواهد شد. قرآن کریم بین بنی اسرائیل و بنی آدم تمایز قائل شده است به این معنا که ۴۰ بار از بنی اسرائیل و ۶ بار از بنی آدم سخن گفته است.

خداوند در آیه ۷۶ سوره نمل درباره بنی اسرائیل می‌گوید: (إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَقُصُّ عَلَى بَنِی إِسْرَائِیلَ أَکْثَرَ الَّذِی هُمْ فِیهِ یَخْتَلِفُونَ (۷۶). (بى‌گمان، این قرآن بر فرزندان اسرائیل بیشتر آنچه را که آنان درباره‌اش اختلاف دارند حکایت مى‌کند.)

در آیه ۴۰ و ۴۷ سوره بقره هم آمده است: (یَا بَنِی إِسْرَائِیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِیَ الَّتِی أَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَأَوْفُوا بِعَهْدِی أُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَإِیَّایَ فَارْهَبُونِ (۴۰). (اى فرزندان اسرائیل، نعمتهایم را که بر شما ارزانى داشتم به یاد آرید، و به پیمانم وفا کنید، تا به پیمانتان وفا کنم، و تنها از من بترسید..)

(یَا بَنِی إِسْرَائِیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِیَ الَّتِی أَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَأَنِّی فَضَّلْتُکُمْ عَلَى الْعَالَمِینَ (۴۷). (اى فرزندان اسرائیل، از نعمتهایم که بر شما ارزانى داشتم، و [از] اینکه من شما را بر جهانیان برترى دادم، یاد کنید.)

بنابراین خداوند بنی‌اسرائیل را برجهانیان برتر دانسته است حال آیا این برتری تا ابد ادامه می‌یابد؟ قطعاً چنین نیست.

خدواند در آیه‌های سوره اسراء می‌فرماید: (وَقَضَیْنَا إِلَى بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا (۴) فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا (۵) ثُمَّ رَدَدْنَا لَکُمُ الْکَرَّةَ عَلَیْهِمْ وَأَمْدَدْنَاکُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَجَعَلْنَاکُمْ أَکْثَرَ نَفِیرًا (۶) إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِکُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا (۷). (و در کتاب آسمانى‌[شان‌] به فرزندان اسرائیل خبر دادیم که: «قطعاً دو بار در زمین فساد خواهید کرد، و قطعاً به سرکشىِ بسیار بزرگى برخواهید خاست. پس آنگاه که وعده [تحقّق‌] نخستین آن دو فرا رسد، بندگانى از خود را که سخت نیرومندند بر شما مى‌گماریم، تا میان خانه‌ها[یتان براى قتل و غارت شما] به جستجو درآیند، و این تهدید تحقّق‌یافتنى است. پس [از چندى‌] دوباره شما را بر آنان چیره مى‌کنیم و شما را با اموال و پسران یارى مى‌دهیم و [تعداد] نفرات شما را بیشتر مى‌گردانیم. اگر نیکى کنید، به خود نیکى کرده‌اید، و اگر بدى کنید، به خود [بد نموده‌اید]. و چون تهدید آخر فرا رسد [بیایند] تا شما را اندوهگین کنند و در معبد[تان‌] چنانکه بار اول داخل شدند [به زور] درآیند و بر هر چه دست یافتند یکسره [آن را] نابود کنند.)

وعده نخست توسط نبوخذ نصر بابلی عراقی که دولت یهود را نابود و مردم آن را اسیر و به بابل انتقال داد، محقق شد. بعد از آن خداوند به وعده خود وفا کرد و  بار دیگر – در پی ویرانی عراق در برابر چشمان ما و حذف آن از تاریخ – به آنها مال و مکنت بخشید طوریکه امروز – چه بخواهیم و چه نخواهیم- به اربابان اقتصاد جهان تبدیل شده‌اند. خداوند از آنها قول گرفت که در برابر نعمت‌هایی که به آنها داده، قدردان باشند ولی آنها ناسپاسی اختیار کرده و به منظور برپایی دولت جهانی خود، در تمام دنیا آتش جنگ را شعله ور کردند. آنها با این‌کار خشم الهی را برانگیختند آیا نه این است که خداوند می‌فرماید: فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا (۷). (و چون تهدید آخر فرا رسد [بیایند] تا شما را اندوهگین کنند و در معبد[تان‌] چنانکه بار اول داخل شدند [به زور] درآیند و بر هر چه دست یافتند یکسره [آن را] نابود کنند.)

(وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا) مشاهده می شود که در این عبارت خداوند با چه ظرافتی سخن گفته است.

کسانی که بار اول وارد معبدتان شدند، برای دومین بار بدان وارد خواهند شد. این بدان معناست که ارتشی که اسرائیل را ویران خواهد کرد، از عراق حرکت می‌کند. دلیل کینه‌توزی آنها با این کشور و ویران کردن آن هم به همین است چرا که فکر کردند صدام دشمن احتمالیشان به سادگی از بین رفت. مسئله، تنها سیطره بر نفت عراق نبود در حقیقت آمریکا با این حمله، به چیزی با ارزش‌تر از نفت دست می‌یافت. این کشور چه نیازی به نفت داشت حال آنکه بر تمامی منابع نفتی جهان مسلط بود.

اشغال کویت، ونزوئلا و نروژ به مراتب آسان‌تر، کم هزینه‌تر و سودمند‌تر از دست‌یابی به نفت عراق بود. هدف واقعی، ویرانی کشوری بود که ارتش ویران کننده اسرائیل از آنجا حرکت خود را آغاز خواهد کرد. از همین روست که آنها از ایران و برنامه‌ هسته‌ای آن و نیز سوریه و سلاح‌های شیمیایی و بیولوژیکی آن که می‌تواند در صورت به خطر افتادن ارکان نظامش از آن استفاده نماید، در هراسند.

ارتش ایران یکی ار قویترین ارتش‌های دنیاست و اگر اسرائیل وارد جنگ شود نیروهای این ارتش با عبور از عراق وارد سوریه یعنی منطقه نفوذ بابلی ‌می‌شود. این منطقه که از لحاظ سیاسی شامل کشورهای ایران، لبنان، عراق و سوریه است همان منطقه‌ای می‌باشد که ارتش محقق کننده وعده الهی از آنجا به راه خواهد افتاد. (وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا). بر همین اساس تنها دشمن اسرائیل، کشورهایی است که از آن به هلال شیعه یاد می‌شود.

تلاش آنها برای ایجاد فتنه مذهبی بین شیعه و سنی نیز در همین راستا و با هدف زائل کردن قدرت مسلمانان و همچنین به تأخیر انداختن وعده الهی صورت می‌گیرد. این امر محقق نخواهد شد چرا که خداوند بر اساس آیه ۳۴ سوره اعراف به وعده خود وفا می‌کند. ( َلِکُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ فَإِذَا جَاءَ أَجَلُهُمْ لَا یَسْتَأْخِرُونَ سَاعَةً وَلَا یَسْتَقْدِمُونَ) (و براى هر امّتى اجلى است؛ پس چون اجلشان فرا رسد، نه [مى‌توانند] ساعتى آن را پس اندازند و نه پیش.)

 آری این است کلام قرآن در این باره حال. باید پرسید طرح یهودی‌ها برای به بردگی کشیدن جهان چیست؟

در تلمود آمده است: ( مسیح واقعی خواهد آمد و پیروزی موعود را به ارمغان خواهد آورد. در آن زمان مسیح هدایای یهودیان را پذیرفته و هدایای مسیحیان را رد می‌کند. در آن زمان امت یهود در اوج ثروت قرار دارد، چرا که تمامی اموال جهان را در اختیار دارد.!)

در بخش دیگری از تلمود می‌خوانیم: (آنگاه که مسیح بیاید زمین سرشار از نان و لباس‌های پشمی شده و تعداد دانه‌های گندم به اندازه قلوه گاوهای وحشی زیاد می‌شود.)

در آن زمان یهود به قدرت می‌رسد و تمامی ملت‌‌ها خدمتگزار مسیح موعود (منجی یهودیت) می‌شوند و هر یهودی به دو هزار و سیصد خدمتگزار دست می‌یابد. این امر آنگاه محقق می‌شود که همه به آیین یهود ایمان می‌آورند!!

چرا صدام و قذافی از بین رفتند؟ چرا سعی دارند بشار اسد و رئیس جمهور ایران را ساقط کنند؟ آنها سعی دارند استقلال و دولت‌‌های ما را از بین ببرند تا به پذیرش حکومت جهانی یهود گردن نهیم.

همچنین آمده است که (قبل از آنکه یهود کاملاً قدرت را به دست گیرد، باید دو سوم جهان در جنگ‌هایی که به پا خواهد شد از بین برود. در این صورت است که مسیح واقعی ظهور خواهد کرد و پیروزی قریب الوقوع را محقق می‌سازد.)

این همان موضوعی است که با سقوط سوریه محقق می‌شود. هدف دوم یهود، روسیه و چین است. از همین روست که این دو کشور از مواضع سوریه دفاع می‌کنند. سوریه آخرین خط دفاع روسیه و همچنین چین به شمار می‌رود.

هدف از توطئه پنهان یهود چنانکه گفتیم سیطره بر جهان است. این امر بعد از تسلط بر اقتصاد و غرق نمودن کشورهای جهان در بدهی‌های مالی محقق می‌شود. امروز آمریکا، در زیر بار بدهی ۱۵ تریلیون دلاری کمر خم نموده است، فرانسه،‌ انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و بسیاری از کشورهای دیگر نیز صدها میلیارد بدهکارند. حال این سؤال مطرح است که: چه کسی به این کشورها قرض داده است؟ سیطره کنونی با اشغال نظامی کلاسیک محقق نمی شود و درواقع باید تمامی حکومتهای موجود منحل و در تحت حاکمیت حکومت جهانی یهود قرار گیرد.

 این همان موضوعی است که در پروتوکل ۲۳ حکمای صهیون بدان اشاره شده است.

(پادشاهی باید پیدا شود که حکومت‌های مردمی کنونی را منحل کند. خود ما هم باید با روشن کردن آتش آشوب، اخلاق این پادشاه را فاسد کنیم. در این میان خود این پادشاه باید آتشی که از همه جا او را فرا گرفته خاموش کند.)

پادشاه مذکور باید به این نتیجه برسد که کل مجموعه‌هایی که در شعله ور ساختن این آتش نقش دارند را نابود سازد، هر چند این کار به بهای از دست دادن جانش بینجامد. باید ارتشی کاملاً منسجم شکل بگیرد که با جدیت و هوشیاری بسیار زیاد، با آشوب‌هایی که به پیکره این حکومت جهانی آسیب می‌زند،‌ مقابله کند.

در چنین شرایطی است که می‌توانیم امت‌ها را به اطاعت از خداوند و فرمانبرداری از آن پادشاه که حامل آیه سرنوشت ازلی جهان است، مجبور سازیم. او همان پادشاهی است که از جانب خداوند هدایت می‌شود و هیچ کس به جز وی نمی‌تواند انسانیت را از هر خطایی رها سازد!

مشاهده می‌شود که این پروتوکل، به عمق توطئه جهانی یهودیان صهیونیست اشاره دارد. توطئه‌ای که نشانه‌های آن در دهه نود با تکیه زدن بوش پدر بر مسند امپراطوری آمریکا که بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به تنها قطب جهانی تبدیل شد، آشکار شد. در آن زمان وی از نظم نوین جهانی سخن گفت.آری یهودیان اتحاد جماهیر شوروی را به و جود آوردند و خودشان آن را از بین بردند.

این نظام نوین جهانی یا باید در سوریه مدفون شود و یا اینکه باید با ویران نمودن سوریه، به آخرین مرحله خود برسد. بنابراین بر اساس طرح جدید منطقه خاورمیانه، ویران کردن سوریه با تمام معنای کلمه در جریان است و چنانکه مشاهده می‌شود بر حسب پیش‌بینی‌های تورات، دولتی به نام سوریه وجود ندارد.



باید پرسید آیا یهود پیش‌بینی تورات را محقق می‌سازد و یا اینکه وعده الهی مبنی بر تشکیل هلال شیعی و نابودی اسرائیل را رقم خواهد زد؟

مشرق

تبدیل جوانان نیازمند شیعه به تروریست هایی بر علیه خود شیعیان توسط سعودی

Posted: 08 Oct 2013 12:25 PM PDT

بر اساس معلومات موثق، برخی از عملیات های تروریستی گروهک های تکفیری به دست همین افراد انجام می شود، کسانی که با وعده های مالی هنگفت وارد این گروهک ها می شوند و حاضرند در ازای پول دست به جنایت بزنند و برادران وخواهران خود را بکشند.توطئه ای خطرناک که که نابودی شیعه از داخل خودش راهدف قرار داده است.


گروه های تکفیری تروریستی از وضعیت برخی خانواده های  نیازمند و فقیر شیعه مناطق جنوبی عراق سوء استفاده کرده و به جذب آنها اقدام می کنند.
 

بر اساس معلومات موثق، برخی از عملیات های تروریستی گروهک های تکفیری به  دست همین افراد انجام می شود، کسانی که با وعده های مالی هنگفت وارد این گروهک ها می شوند و حاضرند در ازای پول دست به جنایت بزنند و برادران وخواهران خود را بکشند. این یک توطئه خطرناک است که تجزیه شیعه و نابودی آن از داخل خودش راهدف قرار داده است، زیرا هنگامی که تروریست از خود شیعیان باشد بدین معنی است که نهایت نزدیکی به خانواده های شیعی را دارد و بر این اساس انجام این عملیات ها بسیار راحت تر می شود.
 
 
ریشه های این طرح به زمان نایف بن عبدالعزیز در دهه هشتاد و نود قرن گذشته باز می گردد، براساس معلومات فاش شده از اطلاعات سعودی، بندر بن سلطان راه وی را ادامه داده و در حال حاضر با پشتیبانی سعودی به جذب جوانان فقیر شیعه اقدام نموده تا از آنها به عنوان مهره هایی برای انجام عملیات هایی برعلیه خود شیعیان استفاده کند.
 

خانواده حاکم سعودی از بدو تاسیس یک هدف مشخص را در پیش رو داشت : نابودی مکتب حقه تشیع و پیروان آن؛ این هدف و مسیر مشخص آنها را به سوی صدور فتواهای قتل شیعیان و… سوق داده است. تشخیص و اطلاع رسانی مسئله فعلی در عراق کفایت نمی کند بلکه بر مسئولان امر است که در مورد چگونگی برخورد با این مسئله خطرناک و حل آن تدبیری بیندیشند.
 

منبع: وعده صادق

 


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.