وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

فرمانده قلب‌های لشکر انصار را بشناسید

Posted: 18 Oct 2013 06:18 AM PDT

423263_219

به نقل از مهر، سردار شهید علی چیت سازیان فرمانده اطلاعات وعملیات لشکر ۳۲ انصارالحسین (ع) در ۱۳۴۱ در همدان متولد شد.

وی با فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلیونی از طریق هنرستان وارد بسیج می‌شود و در پادگان آموزشی قدس همدان آموزش‌های نظامی را می‌گذراند. هوش و ذکاوت او در کسب فنون نظامی به قدری بوده است که در مدت کوتاهی به عنوان فرمانده نیروهای آموزشی انتخاب شده و خود به آموزش صدها نیروی رزمی می‌پردازد.

با شروع جنگ تحمیلی وی، با تشکیل و قبول فرماندهی گردان انصار الحسین (ع) و به عهده گرفتن مسئولیت آموزش جنگ‌های کوهستانی در این گردان، به منطقه عملیاتی می‌رود.

درعملیات مسلم بن عقیل با اینکه بیش از ۱۷ سال سن نداشت ۱۴۰ نفر از نیروهای بعثی را که به اسارت رزمندگان اسلام در آمده بودند از داخل خاک عراق به پشت جبهه انتقال داد و شهامت و شجاعت خود را به اثبات رساند.

علی چیت سازان باتشکیل لشکر انصار الحسین (ع) به عنوان فرمانده اطلاعات و عملیات این یگان برگزیده شد و در بیشتر عملیاتی که از سوی رزمندگان اسلام برای مقابله با متجاوزان صورت می‌گرف, شرکت کردکه از جمله آنها می توان به عملیات والفجر ۲، والفجر ۵، والفجر ۸ اشاره کرد.

علی چیت سازیان در عملیات کربلای ۴ و ۵ نیز به عنوان فرمانده محور عملیاتی لشکر انصارالحسین (ع) به مبارزه با دشمنان پرداخت و رشادت‌هایی را از خود به یادگار گذاشت.

سرانجام این سردارملی وسرباز فداکار اسلام عزیز در روز چهارم آذر ۱۳۶۶ در حین انجام یک ماموریت گشت شناسایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به همین منظور یاران ودلسوختگان این سردار اسلام اقدام به برگزاری بیست ششمین یادواره این شهید ویکصد شهید اطلاعات وعملیات تیپ انصار الحسین (ع) استان، شامگاه پنجشنبه در حسینیه ثار الله همدان کردند، که با استقبال بی نظیر مردم همدان مواجه شد.

چیت سازیان همیشه جلوتر از نیروها حرکت می‌کرد

یکی از همسنگران شهید در این مراسم گفت: شهید چیت سازیان همیشه جلوتر از نیروها حرکت  و آنان را به نبرد دعوت می‌ کرد.

حسین توکلی ادامه داد: همیشه به رزمندگان توصیه می‌کرد در بازگشت به پشت جبهه‌ها به سرکشی خانواده شهدا و مجروحین جنگ بروند و از آنان دلجویی کند.

وی با اشاره به اینکه چیت سازیان تنها فرمانده اطلاعات نبود بلکه فرمانده دل‌های همه رزمندگان لشکر انصار بود، اذعان داشت: در جاده‌ ام القصر – فاو او از خود رشادت بالایی در حفظ این معبر احد مانند نشان داد چرا که با سقوط این نقطه احتمال سقوط فاو نیز می‌رفت.

همسنگر شهید افزود: پس از چهار ماه شناسایی در عملیات نصر چهار به دیدار همرزمانش در بیمارستان آمد واز شدت ناراحتی که دوستان خود را بر تخت بیمارستان می‌دید،ساعاتی گریه کرد.

توکلی گفت: در آخرین دیدار که به آسایشگاه جانبازان رفته بود به دیدارم آمد وسه بار تا آستانه رفتن از در رفت اما بازگشت و رویم را بوسید و از من طلب شفاعت کرد.

چیت سازیان فرمانده قلب‌های لشکر انصار الحسین (ع) بود

وی با اشاره به اینکه تنها پس از ۱۰ روز از آخرین دیدار با وی خبر شهادت را به من دادند، افزود: چیت سازیان فرمانده قلب‌های لشکر انصار الحسین (ع) بود.

همسنگر شهید اذعان داشت: چیت سازیان علاقه وافری به شهید مصیب مجیدی داشت به طوری که قصد داشت اگر فرزند پسری خداوند به او بدهد نامش را مصیب بگذارد.

یکی دیگر از همرزمان شهید نیز در این مراسم گفت: شهدا شاهدان روز محشرند.

محمد اسماعیل زاد مشاور قرار گاه نصر افزود: قدردانی از شهدا تنها در تعریف میسر نیست بلکه باید به ارزش‌هایی که شهدا برای آن به شهادت رسیدند پایبند بود.

وی با اشاره به اینکه باید به حال شهدا غبطه خورد، گفت: حرف حق گفتن در این روزگار بسیار سخت تر از گذشته است و به جبهه فرستادن فرزندان توسط پدر ومادران شهدا بسیار سخت بود، چرا که در همان روزگار شاهد بودیم برخی برای اینکه حتی مارش حمله را نشوند به خارج از ایران مهاجرت کردند.

همسنگر شهید اذعان داشت: باید قدردان خانواده شهدا بود، اگر آنان نبودند اکنون در این آسایش زندگی نمی‌کردیم.

ملت ایران شهدا را فراموش نکرده‌اند

اسماعیل زاده با تاکید براینکه ملت ایران شهدا را فراموش نکرده‌اند، افزود: آنان برای حفظ ایران اسلامی رفتند واگر این کار را نکرده بودند اکنون زیر سلطه صدام بودیم.

وی عنوان کرد: اگر از شهادا فاصله بگیریم به گمراهی خواهیم رسید، ملت ایران با شهدا خو گرفته و آنان شاهدان روز محشرند.

همسنگر شهید با تاکید براینکه باید اعمال خود را با آنچه در قرآن آمده است بسنجیم، افزود: شهدا میزان اعمال روز حساب‌اند.

وی اظهار داشت: شهید چیت سازیان جوانی و عمر خود را در راه سر افرازی ایران اسلامی گذراند.

اسماعیل زاده اذعان داشت: در کربلای پنج عراق دو هزار قبضه توپ و سه هزار خمپاره انداز در منطقه شلمچه مستقر کرده بود و در تمامی ساعات شبانه روز بارانی از راکت وخمپاره بر سر رزمندگان اسلام می‌بارید.

وی با اشاره به اینکه اولین کاری که رزمندگان اسلام پس از فتح خرمشهر انجام دادند، اقامه نماز بود، بیان داشت: در جامعه شاهد حق و ناحق شدن  و عدم التزام به حرام و حلال هستیم.

همسنگر شهید افزود: شهادا بالاترین مدیریت بحران را از خود به نمایش گذاشتند اما ارزش‌ها آنان به جامعه انتقال پیدا نکرد.

به خنده‌های آمریکایی‌ها نباید دلخوش کرد

همسنگر شهید اذعان داشت: مشکل جامعه ایران پارتی بازی است و به خنده‌های آمریکایی‌ها نباید دلخوش کرد، چرا که آنان به مردم ایران بدهکارند.

وی در پایان گفت: نباید برای ارتباط با آمریکا بر رهبر انقلاب فشار آورده شود.

در ایران مراسم همچنین از هم نفس و همسنگر شهید چیت سازیان، علی رضا رضاعی مفرت که دارای مجروحیت شیمایی است وهمچنین استاد علوم قرآنی محمد بهشتی تجلیل شد.

“بندر بن سلطان” کیست و چه ماموریتی دارد؟

Posted: 18 Oct 2013 06:14 AM PDT

“رابرت لیسی”، در کتاب خود “مملکت از درون” می گوید که “عبد الله بن عبد العزیز”، پادشاه عربستان سعودی تا جایی که می توانست تلاش کرد تا از مانع حمله نظامی  آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ میلادی شود، این درحالی است که پسر برادر و سفیر او در آمریکا – شاهزاده بندر بن سلطان- به طور کامل برعکس وی عمل می کرد.

 

دیوید اوتاوی، نویسنده کتاب (فرستاده پادشاه) که به زندگینامه شاهزاده بندر بن سلطان اختصاص دارد، می نویسد که وی دارای نفوذ بدون حد و مرز در میان نخبگان سیاسی واشنگتن است و دوست صمیمی رئیس جمهورهای آمریکا ( به ویژه رئیس جمهوری سابق آمریکا، جرج بوش)  بود و از سال ۱۹۹۱ میلادی به فعالیت‌ های دیپلماتیک به خصوص بحران عراق و اقدام نظامی آمریکا علیه این کشور در سال ۲۰۰۳ پیوست. اوتاوی شاهزاده بندر بن سلطان را به عنوان یکی از اعضای مخفی و اعلام نشده در حزب جنگ نئومحافظه کاران آمریکا معرفی می کند.

وی می افزاید در جریان جنگ خلیج در سال های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۱، “دیک چینی” و “دونالد رامسلفد” به بهترین دوستان شاهزاده بندر بن سلطان تبدیل شده بودند،  به طوری که در ۱۱ ژانویه ۲۰۰۳ براساس نوشته “باب وودورد”، روزنامه نگار آمریکایی، این دو فرد، بندر را از قصد بوش برای اقدام نظامی علیه عراق حتی پیش از آنکه “کاولین پاول”، وزیر امور خارجه آمریکا از این امر باخبر شود، خبردار کرده بودند.   

 

لیسی می گوید: شور و نشاط پس از شنیدن خبرهای مربوط به قصد آمریکا در  اقدام نظامی علیه عراق به سفیر عربستان سعودی بازگشت و وی شروع به رفت و آمد میان ریاض و واشنگتن کرد. وی بدون هیچ گونه واهمه ای درباره حمله آمریکا به عراق اینگونه اظهار نظر کرد که چرا نباید از چنین اقدامی بهره ببریم و از این فرصت استفاده کنیم؟

نویسندگان زندگینامه شاهزاد بندر بن سلطان چهره ای اسطوره ای از وی ارائه می کنند. از نظر آنان، او ایجاد کننده و به وجود آورنده فرصت ها نیست، بلکه یک فرصت طلب و شکارچی فرصت هاست. تصویر سوپرمنی که مخالفان، بیش از حامیان و طرفداران از وی ارائه داده و اشاعه کرده اند، ناشی از دست داشتن بیش از حد او در حوادث خونینی بود که در عراق، سوریه و لبنان به وی نسبت داده شده بود .. واقعیت امر این است که توانایی این مرد در ارتکاب جنایت به حداکثر شرارتی می رسد که در نوع بشر می توان آن را سراغ گرفت. وی در کنار استفاده از فرصت های این چنینی از حمایت های مالی بسیاری نیز برخوردار است.

 

 

وارد جزئیات زندگینامه شاهزاده بندر بن سلطان نمی‌ شویم که روزنامه نگاران آمریکایی به اندازه کافی درباره آن مطلب نوشته اند، اما آنچه این روزها درباره بندر قابل توجه است، این است مردی که حامی جنگ علیه سوریه است، هم اکنون بخشی از چشم انداز آینده از هم پاشیده آمریکا است. آنچه در خصوص بندر بن سلطان به خصوص پس از رسیدن وی به ریاست سازمان اطلاعات عربستان سعودی که براساس تجربیات و اطلاعات سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سی آی ای، بنا شده، معروف شده این است که وی به شریکی اساسی در جنگ های کثیف این کشور و این سازمان تبدیل شده است. 

 

آنچه روشن است این است که وی منابع مالی مورد نیاز برای اجرای بمبگذاری “بئر العبد” لبنان در سال ۱۹۸۵ را براساس اعترافات “باب وودوورد” در کتاب “حجاب” تامین کرد. سپس دست داشتن وی در قضیه “ایران کونترا” در سال ۱۹۸۷ میلادی برملا شد که به برکناری “ویلیام کیسی”، رئیس وقت سازمان سیا منتهی شد. وی در این قضیه به تجارت اسلحه های کونترا در برابر کوکایین و تسهیل تجارت مواد مخدر برای قاچاقچیان این مواد متهم شد. پس از آن نوبت به مجاهدان افغان و حمایت از آنها رسید تا پس از آن دست داشتن وی در رسوایی بانک اعتماد امارات (بی سی سی آی) فاش شود.

شاهزاده بندر بن سلطان در دهه های هشتاد و نود قرن گذشته عنصری فعال در عملیات مخفیانه آمریکا و جنگ های کثیف این کشور در چین، کره شمالی، لیبی و سودان بود و شرط بندی کرده بود که می تواند، غنی سازی اورانیوم ایرانی ها را متوقف کند و در برابر این امر خواستار دریافت پاداشی هنگفت از سوی غرب شده بود. اما ایرانی ها تلاش های وی را به سخره گرفتند. این موجب شد تا آمریکایی ها از ملک عبدالله بخواهند تا وی را که نماینده و فرستاده ملک عبدالله به شمار می آمد، با شخص دیگری تغییر دهند.  

اما امروز، شاهزاده بندر درگیر پرونده سوریه است و از زمان رسیدن به ریاست دستگاه اطلاعات عربستان سعودی شروع به همکاری با سازمان سیا کرده و در راستا اقدام به برنامه ریزی جهت بهره برداری از گروه های مختلف وابسته به سازمان القاعده در جنگ علیه سوریه کرده و همان طور که در قضیه  منطقه “نهر البارد” در سال ۲۰۰۷ میلادی، بندر حامی مالی و سازمان دهنده این قضیه بود، در قضیه سوریه نیز وی از “جبهه النصره” کمک گرفت و “ارتش آزاد سوریه” تنها سرپوشی برای عملیات تروریستی بود که از سوی عناصر جبهه النصره صورت می گرفت.     


بندر و روایت شیمیایی

در ۱۱ سپتامبر پایگاه خبری “وورد نت دیلی” سند محرمانه ای را منتشر کرد که از وجود سلاح های شیمیایی در خانه های جهادی های سلفی بازداشت شده خبر می داد.

این پایگاه همچنین بیان می کرد که به اسناد محرمانه ای دست یافته که نشان می دهد، ارتش آمریکا در ابتدای سال ۲۰۱۳، اقدام به مصادره گاز سارین از اعضای جبهه النصره، از با نفوذترین گروه های مسلح فعال در سوریه کرده است.

این اسناد فاش می کند، گاز سارینی که در اختیار سازمان القاعده در عراق بوده، راه به ترکیه یافته که بخشی از آن در ترکیه مصادره شده بود و بخشی دیگر از آن نیز در ماه مارس گذشته علیه شهروندان و سربازان سوری در شهر حلب مورد استفاده قرار گرفته است. 

این سند در آرشیوی تحت عنوان (Not for foreign distribution) دسته بندی شده که از سوی مرکز اطلاعات ملی آمریکا وابسته سازمان اطلاعات و جاسوسی این کشور صادر شده و معروف به NGICK است که این پایگاه نیز نسخه ای از آن را به دست آورده بود.

این سند فاش می کرد که مقداری از گاز سارین تولید شده از سوی عناصر القاعده در عراق به ترکیه منتقل شده که عناصر اصلی انتقال دهنده این گاز در پایان ماه اوت گذشته در عراق و ترکیه بازداشت شدند و نیروهای امنیتی ترکیه اقدام به کشف و مصادره مقادیر زیادی از گاز سارین هنگام بازرسی خانه های تروریست های سوری وابسته به سازمان القاعده و عضو جبهه النصره کردند. این افراد در مناطق جنوبی آدنا و مرسیا در ترکیه بازداشت شده و نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم ترکیه آنان را بدترین دشمنان (انقلاب) سوریه نامیده و دانسته بودند.

عملیات ضبط این گازهای سارین پس از آن صورت گرفت که در ماه مارس گذشته منطقه “خان العسل” از توابع حلب در شمال سوریه مورد حمله عناصر و گروه های مسلح گرفت. در این حمله گروه های مسلح اقدام به شلیک موشکی حاوی گاز سارین از مناطقی کرده بودند که در کنترل آنها و در نزدیکی مرزهای ترکیه واقع شده بود. در این سند مخفیانه اشاره شده بود که منبع این موشک مخالفان سوری بوده اند. 

این سند که تعداد صفحات آن به ۱۰۰ صفحه می رسد، اشاره می کند که گاز کشنده سارین در مناطق سنی نشین عراق ساخته شده و سپس برای استفاده گروه های مسلح وابسته به سازمان القاعده، از طریق ترکیه به سوریه منتقل شده بود.

این سند همچنین اتهاماتی را به فرماندهان و بازماندگان حزب بعث منحل عراق وارد کرده که با یکی از فرماندهان دستگاه های اطلاعاتی و نظامی کنونی عراق است و دارای ارتباطی با “عزت الدوری”، معاون سابق صدام حسین، دیکتاتوری معدوم عراق می باشد.

آنچه در این سند مهم می نماید، این است که گاز سارین مورد استفاده در حمله به حلب، از سوی “عدنان الدلیمی”، ژنرال سابق صنایع نظامی عراق تهیه شده و سپس در اختیار گروه های مسلح در ارتباط با حزب بعث درعراق و همچنین در ارتباط با ترکیه و از طریق شهر انتاکیه در استان هاتای در اختیار عناصر جبهه النصره و حمایت شده از سوی عربستان قرار گرفته است. 
 
براساس اطلاعات به دست آمده، به نظر می رسد که فرضیه دست داشتن بندر بن سلطان در حمله شیمیایی به منطقه “غوطه شرقیه” با توجه به آنچه در ابتدای مطلب آمده و بیان می کند، وی عضو مخفی حزب جنگ نومحافظه کاران و از حامیان جنگ علیه سوریه و همچنین مامور سازمان سی آی ای در همه این ماجراها و ارتباط داشتن بندر با آن، وارد و درست است.

دانلود فایل صوتی همایش روایت عهد بیست و هفتم+گزارش تصویری

Posted: 18 Oct 2013 06:08 AM PDT

raefipur-faraghlit (5)

raefipur-faraghlit (7)

raefipur-faraghlit (6)

 

raefipur-faraghlit (4)

raefipur-faraghlit (2)

raefipur-faraghlit (3)

raefipur-faraghlit (1)

دانلود فایل صوتی با لینک مستقیم و حجم ۲۵ مگابایت

 

*اللهم عجل الولیک الفرج*

منبع:فاراقلیط+مصاف

 


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.