وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

گوشه هایی از جعلیات هولوکاست

Posted: 26 Nov 2013 11:21 AM PST

بتازگی در فرانسه ی مهد تمدن و آزادی قانونی تصویب شده است که علاوه بر انکار هولوکاست «شک در هولوکاست» نیز موجب زندانی شدن است.

همان فرانسه ای که مجسمه ی آزادی را به سواحل امریکا هدیه کرد.

اکنون با تصویب چنین قانون متوحشانه ای «آزادی اندیشه» را نیز به مسلخ صهیونیسم برده است.

به تصاویر و توضیحات آن دقت فرمایید :

 

 

دقت کنید : نقش عاطفی کودکی که مادرش را به دار آویخته اند(در تصویر جعلی)

 

***

 

در تصویر جعلی : نیروهای بیرحم نازی یک پرستار امدادگر یهودی را به دار آویخته اند

 

 

***

یک یهودی نحیف را که از گرسنگی در اردوگاههای نازی مرده است در کوره می سوزانند

 

تصویر حقیقی : اینجا یک اردوگاه کار در شوروی سابق است و ربطی به یهودیان و نازی ها ندارد

 

***

 

نازی های خونخوار یک مادر یهودی روستایی را به دار آویخته و بی توجه به زجه های کودکش، ماکیان او را به سرقت می برند

 

 

منبع : وبلاگ شنود

ادامه نقض توافقنامه ژنو از سوی آمریکا / جان کری: هدف از مذاکرات برچیدن برنامه هسته‌ای ایران است !

Posted: 26 Nov 2013 09:57 AM PST

جان ‌کری که بعد از امضای توافق بین ایران و گروه ۱+۵ با نقض آن حق غنی‌سازی کشورمان را انکار کرده بود بار‌دیگر اعلام کرد که مذاکرات قدم اول برای برچیدن برنامه هسته‌ای ایران است و نه حصول اطمینان از صلح‌آمیز بودن آن!

وزیر خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران در لندن سعی کرد نگرانی‌های رژیم صهیونیستی درباره این توافق هسته‌ای را کاهش دهد و گفت که آمریکا «صد درصد پشت اسرائیل خواهد ایستاد.»

وزیر امور خارجه آمریکا با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد: اسرائیل و آمریکا یک هدف را در اینجا دنبال می‌کنند. اختلافی در بین ما در زمینه آنچه می‌خواهیم در این مرحله به دست آوریم وجود ندارد. ما هر دو خواستار اطمینان از این هستیم که ایران نخواهد توانست به یک سلاح هسته‌ای دست یابد.

وی افزود: توافق یک گام آغازین است. این توافق ما را به مذاکره هدایت می‌کند. بنابراین در حالی که ما برای برچیدن برنامه هسته‌ای ایران مذاکره می‌کنیم و در شرایطی که ما برای موقعیت‌های سخت‌تر مذاکره می‌کنیم، آنها (ایران) نمی‌توانند برنامه هسته‌ای خود و توان تهدید علیه اسرائیل را به جلو ببرند.

«کری» بدون توجه به صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران بار دیگر مدعی شد که اگر این توافق را انجام نداده بودیم ایران به ساخت بمب نزدیکتر می‌شد.

کری علاوه بر آن در گفت‌وگو با شبکه خبری سی.ان.ان گفت که مسئله اصلی در توافق هسته‌ای با ایران اعتماد نیست، بلکه راستی‌آزمایی این است که ایران آنچه را که چشم‌انداز دسترسی به تسلیحات هسته‌ای خواند کنار می‌گذارد.

کری در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات متناقض مقامات آمریکایی و مقامات ایرانی درباره غنی‌سازی ایران و اینکه آیا آمریکا حق ایران را به رسمیت می‌شناسد، گفت نه حقی برای غنی‌سازی وجود ندارد. ما حق غنی‌سازی را به رسمیت نمی‌شناسیم. این کاملاً در معاهده ان.پی.تی مشخص است. مشخص است که حقی برای غنی‌سازی وجود ندارد. ولی طبق مفاد این توافقنامه مذاکره درباره اینکه آیا آنها می‌توانند یک برنامه بسیار محدود و کاملاً قابل راستی‌آزمایی داشته باشند که شامل تحقیقات پزشکی و برخی مسائل دیگر است، صورت خواهد گرفت. ولی حق مسلمی برای غنی‌سازی وجود ندارد. در تمام قسمت‌های این توافقنامه آمده است که آنها این کار را تنها با توافق دو جانبه می‌توانند انجام دهند و تا زمانی که همه چیز مورد توافق قرار بگیرد، توافقی درباره چیزی حاصل نمی‌شود. بنابراین توافقی برای اینکه آنها می‌توانند غنی‌سازی کنند وجود ندارد. آنها توانایی مذاکره درباره این مسئله را دارند، ولی مانند برخی کشورها تنها زمانی می‌توانند به توانایی غنی‌سازی دست یابند که همه شروط لازم برای اثبات صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای‌شان را اجرا کنند.

وی مدعی شد: آنها طبق ان.پی.تی حق داشتن یک برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز را دارند. این یک حق تعریف شده در چارچوب ان.پی.تی است. ولی یک برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز به مفهوم حق غنی‌سازی نیست.

اظهارات کری در حالی مطرح می‌شود که محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان پس از توافق ایران و ۱+۵ درباره اظهارات جان کری، وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری‌اش پس از پایان مذاکرات گفت: کاری به اظهارنظر کشورها ندارم. آمریکایی‌ها مدعی‌اند برنامه‌های غنی‌سازی را به رسمیت می‌شناسند نه حقی به‌عنوان غنی‌سازی. اما برای ما این حق غیرقابل انتزاع است و تفسیر آمریکا مورد قبول اغلب کشورها نیست. در این سند برنامه غنی‌سازی به‌عنوان جزیی از هر راه‌حل به رسمیت شناخته شده است.

تعهد اوباما به اسرائیل

همزمان جان کری در لندن که اعلام کرد آمریکا صددرصد پشت اسرائیل خواهد ایستاد، باراک اوباما نیز در واشنگتن در تماس تلفنی با نتانیاهو بر تعهد خود در قبال تل‌آویو تاکید کرد و خواستار مشورت هرچه سریعتر با رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات با ایران شد.

کاخ سفید روز یکشنبه اعلام کرد که «باراک اوباما» بعد از توافق ایران و ۱+۵ (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه و چین بعلاوه آلمان) در «ژنو» با «بنیامین نتانیاهو» تماس تلفنی برقرار کرد و متعهد شد تا درخصوص یک راه حل جامع با یکدیگر همکاری کنند.

بر اساس این گزارش، اوباما در این تماس تلفنی تصریح کرد که خواستار آن است که آمریکا و اسرائیل هرچه سریع‌تر مشورت‌ها درباره تلاش برای مذاکره روی یک راه حل جامع را آغاز کنند و بر تعهد محکم آمریکا در قبال اسرائیل تاکید کرد.

گفت‌وگوی تلفنی اوباما با نتانیاهو درست ساعاتی بعد از آن صورت گرفت که نتانیاهو، جامعه بین‌الملل را به دلیل توافق هسته‌ای با ایران محکوم کرد و آن را یک «اشتباه تاریخی» دانست.

از سوی دیگر سنای آمریکا در یک عملیات روانی خواستار این شد که اوباما و جان‌کری پاسخگوی توافقنامه ایران و ۱+۵ باشند.

باب کورکر، عضو ارشد کمیسیون امور خارجی مجلس سنا اعلام کرد که نمایندگان کنگره اجازه نخواهند داد که این توافقنامه موقت به توافقی نهایی تبدیل شود و ایران دستاوردهای کنونی خود را برای همیشه تثبیت کند.

سناتور باب کورکر، نماینده جمهوری‌خواه ایالت تنسی، عضو ارشد کمیسیون امور خارجی مجلس نمایندگان گفت که کنگره باید دولت اوباما را در قبال توافقنامه موقت با ایران «پاسخگو نگاه دارد» تا مطمئن شود که این توافقنامه، به توافقی نهایی تبدیل نمی‌شود. وی همچنین در مورد توافق موقتی که ادامه غنی‌سازی را برای ایران تضمین کرده است، آن هم برای کشوری که شش قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را زیر پا گذاشته، نگران‌کننده خواند.

اد رویس، رئیس کمیسیون امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا نیز توافقنامه گروه ۱+۵ با ایران را اقدامی غیرقابل قبول ارزیابی کرد که فقط باعث خلع سلاح شدن آمریکا می‌شود که تاثیری بر رفتار ایران نمی‌گذارد.

 

 

منبع: کیهان


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

sepideh
ساعت20:04---10 آذر 1392
وبت عالیه اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.