نـماي نزديـک از محل چاپ اسکنـاس و ضـرب سـکه
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

شاید تماشای درون یک ضرابخانه یا همان محل چاپ اسکناس و ضرب سکه برای شما دوستان، خالی از لطف نباشد. تصاویر زیر مربوط به كاخ خزانه‌داری مسكوكات، وابسته به شركت دولتی فدرال (Goznak) روسیه است. شركت Goznak كه وابسته به وزارت دارايی روسيه است، در 25 آوريل سال 1942ميلادی تأسيس‌ شد. كاخ خزانه‌داری مسكوكات مسكو تمام امكانات فنی را به ‌منظور رفع نيازهای مشتريان و مصرف‌كنندگان خود در اختيار دارد.

در اینجا انواع سفارشات از سوی خزانه‌داری مسكوكات خارجی در زمينه‌ی ضرب سكه، با بهره‌گيری از جديدترين نوآوری‌ها انجام‌ می‌شود كه اين نوآوری‌ها، به‌طور كامل از ضرب هرگونه مسكوكات تقلبی جلوگيری می‌كنند. به ‌همين‌ منظور سطح بالای فناوری در خزانه‌داری مسكوكات كه با بالاترين استانداردهای جهانی برابری می‌كند، زمينه‌ی هرگونه تقلب در اين حوزه را سلب‌ كرده است. بطوریکه اسکناس بیش از 20 کشور از جمله بلاروس، لبنان، لائوس، مالزی، گواتمالا، سوریه و همینطور اندونزی و نیحریه در اینجا تولید می شود.

كاخ خزانه‌داری مسكوكات مسكو با سوابق و تجارب حرفه‌ای طی 70 سال، امكان تأمين سطح بالای هنری را نيز برای اين مجموعه فراهم ‌آورده است. به‌طوری كه در بخش طراحی هنری، اين سازمان از مشهورترين هنرمندان، مجسمه‌سازان و طراحان مدال بهره‌ می‌گيرد. گفتنی است در سال 2007 جديدترين و نفيس‌ترين اثر هنری قرآن که "قرآن طلایی" نام داشت در این محل به چاپ رسیده بود.















































































شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 16 آذر 1392برچسب:, :: 19:48
وحید جنتی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.