خودرویی اختصاصی برای افراد کوتاه قد
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

 

افرادی که به صورت مادرزادی دچار معلولیت و یا مشکلات جسمی یا حرکتی هستند نیازمند وسایل خاصی برای استفاده شخصی خود هستند. گروهی از این افراد با نیازهای خاص انسان های کوتاه قد هستند که به صورت مادرزاد با جسته ای کوتاه زندگی کرده و قدشان افزایش نمی یابد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران،  رانندگی برای این افراد در خودروهای عادی تقریبا غیرممکن است .شرکت اتومبیل سازی " فولکس واگن" آلمان خودرویی مخصوص این افراد کوتاه قد ساخته است.

این طرح که " Mini-Gol " نام دارد تنها 2.5 متر طول داشته و نسبت به مدل اصلی این خودرو 30 درصد کوچکتر است. اندازه کوچک باعث شده است تا این خودرو برای پیدا کردن جای پارک نیز با مشکل خاصی رو به رو نشود.

این خودرو از یک موتور به حجم1.6 لیتر و به قدرت 5.5 اسب بخار بهره می برد که سرعتی در حدود 27 کیلومتر بر ساعت را برای این خودرو به ارمغان میاورد. این شرکت امیدوار است که با تولید انبوه و معرفی این خودرو به بازارهای جهانی بتواند بازار مناسبی را بدست آورد.


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.