وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

آیت الله علم الهدی: مردم کوفه برای فرار از گزینه نظامی و تحریم یزید، به این نتیجه رسیدند که باید امام را بکشند

Posted: 23 Dec 2013 02:55 PM PST

IMAGE635074219150447807به گزارش «نسیم»، محورهای سخنان امام جمعه مشهد در سخنرانی ظهر امروز در اجتماع هیئت‌های مذهبی در حرم رضوی به شرح زیر است:

-اینکه ائمه بر بزرگداشت روز اربعین اصرار دارند برای این است که مردم در روز اربعین توجه بکنند به آنچه که در این چهل روز بر سر خاندان پیامبر(ص) آمده است.

-در این چها روز دو جریان در کنار یکدیگر قرار داشتند، جریان اول جریان مقاومت خاندان اهل بیت در برابر فشار دشمن و جریان دیگر جریان قساوت و درندگی دشمنان اسلام.

-آنچه بر سر اهل بیت(س) در طی چهل روز از روز عاشورا تا اربعین آمد از بسیاری از جنایات در طول تاریخ بی‌سابقه‌تر است.

-یهود در طول یک روز ۷۰ پیامبر را کشته است اما هرگز سر بریده را بر زانوی فرزند سه ساله قرار نداد.

-اگر مسلمانان در عین انجام واجبات و ترک محرمات از مسیر ولایت دور شوند، در نهایت با دشمنان اسلام و کفار یهود هم‌دست می‌شوند. همچنان که در جریان کربلا و طی این چهل روز کفار صدر اسلام با مسلمانان پشت کرده به ولایت و یهودیان هم راستا و متحد شدند.

-اگر امت روزی از ولایت دست بکشند، در عین مسلمانی با کفر و استکبار هم مسیر می‌شوند.

-هر جریانی که در کشور ما به ولایت پشت کرد نتیجه‌اش هم‌دستی با یهود و منافق و استکبار شد، نمونه روشن این اتفاق در سال ۸۸ افتاد.

-تمام جریان عزاداری بر حسین(ع) مقدمه بصیرت‌افزایی ما در مورد ولایت و نقش آن است.

-مردم بدانید اگر قرار باشد برای توسعه اقتصادی خود، برای فرار از مشکلات اقتصادی و برای داشتن یک زندگی راحت با دشمنان خداوند دست بدهید، دشمنان به این موضوع راضی نمی‌شوند، همچنان که در جریان شهادت امام حسین(ع) مردم کوفه از ترس از یزید و فشار اقتصادی او به آنها و گزینه نظامی مردم برای راضی نگه داشتن یزید به جنگ حسین(ع) رفتند، همان حسینی که ۱۲ هزار نامه برای او نوشتند و او را دعوت کردند، اما برای فرار از مشکلات اقتصادی سر او را قطع کردند.

-مردم کوفه به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند از گزینه نظامی یزید به دور باشند و مشکل معیشتی بر آنها تحمیل نشود باید حسین(ع) را بکشند.

-امروز دنیای کفر از اسلام سیلی خورده، دشمنان اسلام به این راضی نمی‌شوند که ما با اسرائیل بسازیم یا موشک نداشته باشیم، دشمن با عقب‌نشینی ما به دنبال این می‌رود که اسلام را و ولایت را به دست خود ما براندازی کند. پشت کردن به ولایت عاقبتی جز کشته شدن ولی زمان ندارد. این درس اربعین است.

-دختر امام حسین(ع) را در این چهل روز شلاق زدند اما هرگز نگفت نزنید، آنها این طور دشمن را خفیف کردند. تو چه طور در برابر یک تحریم جا زده‌ای، امام حسین مگر دیگر چه طور باید به ما درس مقاومت بدهد، حسین(ع) فرزند سه ساله‌اش را زیر ضربات شلاق دشمن قرار داده تا به من و تو درس مقاومت در برابر دشمن بدهد.

اطلاع رسانی سخنرانی های استاد رائفی پور ۷ دی ۹۲ در اصفهان

Posted: 23 Dec 2013 02:19 PM PST

esfehan-dey92

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع :

بصیرت در فتنه های آخرالزمان

زمان: شنبه ۷ دیماه ۹۲- ساعت ۱۵

مکان:  اصفهان- خمینی شهر- میدان قدس- سینما فرهنگ

*اللهم عجل لولیک الفرج*

**************

esfehan.dey92

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع :

حماسه ۹ دی

زمان: شنبه ۷ دیماه ۹۲- ساعت ۱۹

مکان:  اصفهان- خیابان استانداری- خیابان هشت بهشت- تالار ادب

*اللهم عجل لولیک الفرج*

 


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.