در مقام این «مادر» چه می توان گفت؟
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

در مقام این «مادر» چه می توان گفت؟

Posted: 21 Feb 2014 03:43 PM PST

«علی سامی رعد» به تاریخ ۱۱ دی ماه ۱۳۷۰ شمسی در محله ی «الغبیری» در «بیروت» متولد شد. وی در نوجوانی به صفوف «مقاومت اسلامی لبنان» ملحق شد و در سال ۱۳۹۱ شمسی، به جمعِ مدافعانِ حریمِ «بانوی مقاومت» حضرت «زینب کبری(سلام الله علیها)» پیوست.
«علی سامی رعد» به تاریخ ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۲ شمسی، در سوریه، هنگام  نبرد برای دفاع از حریم «آل الله» در برابر تجاوز مزدورانِ شرکِ جهانی و ایادی وهابی رژیم حاکم بر [...]، بال در بال ملائک گشود و پیکر پاکش، پس از تشییع باشکوه در گل‌زار شهدای «روضه الشهیدین»، تا هنگام ظهور مولایش، به امانت گذاشته شد.
بانو «ام علی»، مادر بزرگوار این شهید، هنگام مواجهه با پیکر فرزندش، جلوه ی بی نظیری از حماسه‌ای شیعی را به نمایش درآورد. این بانوی کربلایی، به هنگام تشییع  جسم «علی»، در کنار تابوت او، شیرینی پخش کرد و از ریختن اشک و نوحه سرایی (که در میان بانوانِ عزادار لبنانی، ارزشی اجنماعی و ملزوم به شمار می رود) خودداری نمود و با روحیه ای بی نظیر، بارها اعلام کرد که فرزندش را به ساحتِ حضرت «زهرا(صلوات الله علیها)»، حضرت «زینب (سلام الله علیها)» و حضرت «علی اکبر (علیه السلام)» تقدیم کرده است.
گروه جهاد و مقاومت مشرق، افتخار دارد که برش هایی از حماسه سازی های «ام علی»، این شاگرد راستینِ «بانوی مقاومت» را منتشر نماید. بانویی که شگفتی سازی مادرانِ شهدا در سال های «دفاع مقدس» را زنده کرد و ثابت نمود که راه رسم «خمینی» و فرزندانش، در دل تاریخ دفن نشده است، بلکه به کوری چشم مشرکان و کافران و شیطان پرستان، همچنان برقرار است.

مادر یک مدافع
شهید «علی سامی رعد» و مادرش

 

فیلمی از شهید «علی سامی رعد» در جامه‌ی رزم و مقاومت

مادر یک مدافع
شهید «علی سامی رعد» در لباسِ دفاع از حریم «زینب کبری(سلام الله علیها)»

 

آخرین وداع بانو «ام علی» با پیکر فرزندش شهیدش، با شعار مقدس «لبیک یا زینب»

 

بانو «ام‌علی» در کنار تابوتِ فرزندش، اقدام به توزیع شیرینی نمود

 

اول سلام عرض می کنم به حضورتان. پسر من با شهادتش مابه ی افتخار و عزت ما شد. انشاءالله که باعث روسفیدی من در برابر حضرت زهرا(صلوات الله علیها» شود. باعث عزت ما در برابر حضرت علی اکبر(علیه السلام) شود. ما چطور متاثر باشیم، در حالی که این ماجرا در برابر مصائب اهل بیت(صلوات الله علیهم) هیچ نیست. این قربانی بود به ساحت علی اکبر و بانو زینب(علیهما سلام). انشاءالله مورد قبول حضرت حق، سبحانه و تعالی هم قرار بگیرد.

مادر یک مدافع

تربتِ پاک شهید«علی سامی رعد» مدافع حرمِ «بانوی مقاومت»

مادر یک مدافع
بانو «ام علی» بر مزارِ فرزند شهیدش در گلزار شهدای «روضه الشهیدین» – بیروت


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.