اهتزاز پرچم حزب‌الله در مقابل آیپک باعث وحشت صهیونیست‌ها شد+ فیلم
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

اهتزاز پرچم حزب‌الله در مقابل آیپک باعث وحشت صهیونیست‌ها شد+ فیلم

Posted: 03 Mar 2014 08:10 AM PST

به نقل از تسنیم، نشریه صهیونیستی “آلگماینر” گزارش داد، روز گذشته (یکشنبه) دو آمریکایی در حالی که پرچم حزب الله را در دست داشتند در مقابل محل برگزاری اجلاس سالانه آیپک حاضر شدند.

بنا بر این گزارش، هیات های شرکت کننده در این مراسم از دیدن پرچم حزب الله در مقابل محل برگزاری اجلاس وحشت زده شدند. این افراد که اصالتا آمریکایی بودند حاضر به گفت وگو با رسانه ها نشده اند اما یکی از آن‌ها در پاسخ به این سوال که چرا پرچم حزب الله را در دست دارند؟ گفته است : « خوب، می‌ دانید، این [حزب الله] تنها پاسخ واقعی است که اسرائیل آن می‌فهمد.»

براساس این گزارش، یکی از اعضای آیپک، از این آمریکایی  پرسیده است که دلیل این اظهار نظرش چیست؟ وی در پاسخ گفته است:«اسرائیل به لبنان حمله کرد بنابر این حزب الله یک [جنبش] مقاومت است.»

یک پلیس منطقه ای که در آنجا حضور داشت گفت که این پرچم غیرقانونی نیست اما به ندرت پرچم زرد رنگ حزب الله را در یک رویداد مربوط به اسرائیل در آمریکا دیده است.

در همین حال یک مشاور سیاست گذاری عمومی از موسسه “سوت‌فایو استراتژیک” گفته است که او از اوایل دهه ۱۹۹۰ در مراسم سالانه آیپک شرکت می کند و این اولین بار بود که پرچم حزب الله را همزمان با این مراسم دیده است.


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.