تاسیسات هسته‌ای ایران باید بمباران شود
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

تاسیسات هسته‌ای ایران باید بمباران شود

Posted: 15 Apr 2014 05:13 AM PDT

یک فایل صوتی منتشرشده نشان می‌دهد دیک چنی معاون اول رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی غیرعلنی به نقل از یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی بر لزوم بمباران تاسیسات هسته‌ای ایران تاکید کرده است.

به نقل از مشرق، سخنان چنی مربوط به جلسه‌ای در هتلی در لاس وگاس با حضور شلدون آدلسون از صهیونیست‌های تریلیاردر حامی حزب جمهوری‌خواه و چند تن از فعالان این حزب است که دو هفته پیش برگزار شده است.

این جلسه مربوط به اجلاس بهاره شورای یهودیان جمهوری‌خواه Republican Jewish Coalition است که در هتل ونتینVenetian برگزار شده است.

آدلسون مالک این هتل و چند کازینوی معروف جهان در لاس وگاس، هنگ‌کنگ، ماکائو و چین است. در رده‌بندی سالانه مجله فوربس، آدلسون هشتمین ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۴ معرفی شده است. ثروت او حدود ۴۰ میلیارد دلار اعلام شده است.

544868 928 تاسیسات هسته‌ای ایران باید بمباران شود

 

544498 537 تاسیسات هسته‌ای ایران باید بمباران شود

آدلسون و نتانیاهو

این سرمایه‌دار صهیونیست در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا میلیون‌ها دلار در حمایت از نامزدهای جمهوری‌خواه همچون جرج بوش، خرج کرده است.

544499 264 تاسیسات هسته‌ای ایران باید بمباران شود

دلارهای آدلسون، صحنه‌گردان کاخ سفید

آدلسون در سرزمین‌های اشغالی نیز حضور فعالی دارد و صاحب یک نشریه معروف اسرائیلی است.

وی از سرسخت‌ترین مخالفان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و بارها از دولت آمریکا خواسته است اقدام به بمباران تاسیاست هسته‌ای ایران کند.

در اجلاس مذکور، نامزدهای احتمالی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ حضور داشتند، یعنی افرادی چون جب بوش (برادر جورج بوش)، کریس کریستی، اسکات واکر و جان کیش. هدف آنها جلب حمایت این سرمایه‌دار صهیونیست (آدلسون) برای حمایت از آنها در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا بوده است.

در حالی که بسیاری از سخنرانی‌های این اجلاس، علنی بود، اما سخنرانی دیک چنی به طور غیرعلنی و در غیاب خبرنگاران ارائه شد.

با این حال، سایت Mother Jones به فایل ضبط شده سخنان چنی دست پیدا کرده است. چنی در این سخنان بار دیگر به تمسخر سیاست خارجی اوباما پرداخته، از انزوای حزب متبوعش انتقاد کرده، به منتقدان جاسوسی‌های سازمان امنیت ملی آمریکا حمله کرده و از ایده حمله اسرائیل علیه ایران سخن گفته است.

 

چنی مذاکرات هسته‌ای با ایران را رد کرده و بر لزوم حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران تاکید کرده که این سخن وی با استقبال و تشویق حاضران مواجه می‌شود.

طبق فایل صوتی منتشر شده، چنی به ذکر خاطره‌ای از ضیافت شام خود با یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به نام آموش یادلینAmos Yadlin می‌پردازد. یادلین در بمباران رآکتور هسته‌ای عراق در اوزیراک در سال ۱۹۸۱ و بمباران رآکتور هسته‌ای سوریه در دیرالزور در سال ۲۰۰۷ مسئولیت عملیاتی مستقیم داشته است.

به گفته چنی، یادلین در ضیافت شام درباره برنامه هسته‌ای ایران به او گفته است: «دو تا رفت، یکی دیگه هم باید برود» که منظور این نظامی صهیونیستی، لزوم بمباران تاسیسات هسته‌ای ایران همچون بمباران تاسیسات هسته‌ای عراق و سوریه بوده است.

در ادامه سخنرانی، چنی چند بار علیه اوباما موضع گرفته و او را یک بازنده در داخل و خارج آمریکا معرفی می‌کند.

چنی می‌گوید: «متاسفانه موقعیت آمریکا در خاورمیانه بدتر از هر زمان دیگر است. اکنون اسرائیل، مصر، امارات، عربستان و اردن رابطه نزدیک‌تری با یکدیگر دارند تا با آمریکا. هیچ یک از دوستان سابق ما دیگر احساس اعتماد به آمریکا ندارند چون مطمئن نیستند ما به تعهداتمان پایبند بمانیم. از سوی دیگر هیچ یک از دشمنان ما دیگر ترسی از ما ندارند.»

چنی بخش زیادی از سخنان خود را به دفاع از اقدامات جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا NSAاز کاربران اینترنت پرداخته و گفته است: «اگر چند سال زودتراز فعالیت‌های این سازمان استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم مانع بروز واقعه ۱۱ سپتامبر شویم.»


http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/1/26/544517_981.mp3

دانلود

This posting includes an audio/video/photo media file


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.